همایش کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه طارم با مشارکت اداره آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۷۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همایش کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه طارم با مشارکت اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی امام سجاد(ع) شهر آببر و سایر مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان زنجان در این همایش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره بسیج و بسیجی، گفت: بسیج یعنی حضور بهترین و با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد.

محسن احمدی تبار از بسیج بعنوان بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخارترین انسانها یاد کرد وافزود: بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند.

وی اظهار داشت: انکار بسیج و بی احترامی به آن، یا نابخردانه است، یا خائنانه است. تا وقتی برای این کشور امنیت لازم است تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد یعنی همیشه، چون همیشه احتیاج به امنیت هست، به نیروی بسیج به انگیزه بسیجی، به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.

ارسال نظرات