خبرهای داغ:
در ستاد دهه فجر آیسک مطرح شد

برنامه های دهه فجر مردمی و به دور از سیاسی کاری/ایام فاطمیه مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب

بخشدار آیسک بر برگزاری برنامه های این دهه به صورت مردمی و به دور از سیاسی کاری و با رویکرد های متنوع و تاثیرگذار تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۷۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی برازنده بخشدار آیسک در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهر آیسک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر اندیشه های دینی ومعنوی است اظهارداشت: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند ولذا مسولان باید برای این ولی نعمتان تلاش و خدمت کنند.

برازنده بر امید دادن به مردم و برپایی برنامه های متفاوت برای نشاط جامعه و آشنایی نسل جوان با شاخصه های انقلاب تاکید و اظهار امیدواری کرد در سال جاری بهمن متفاوتی داشته باشیم.

وی در شرایطی که دشمن سعی در القای ناکارآمدی نظام دارد بر تبیین نتایج اجرای برجام و در شرایط کشور برای آگاهی مردم تاکید کرد.

جواد حاتمی دبیر ستاد دهه فجر شهر آیسک در سال گذشته گزارشی از برنامه های این دهه در سال ۹۴ ارائه کرد.

وی افزود: سال قبل مردم آیسک ۲میلیون و ۴۳۸هزار تومان به این ستاد کمک کردند و با مشارکت دستگاهها و نهاد ها و مجامع ۱۲۰روز برنامه اجرا شد که ۳۰برنامه محوری وبا حضور حداکثری مردم بود.

وی بر برگزاری برنامه های این دهه به صورت مردمی و به دور از سیاسی کاری و با رویکرد های متنوع و تاثیرگذار تاکید کرد.

وی بیان خاطرات انقلاب توسط پیشکسوتان انقلاب در شهر آیسک که در استان خراسان جنوبی سرآمد هستند را ضروری دانست.

وی از دست اندرکاران خواست با سیاسی کاری و حزب گرایی در برنامه های بزرگداشت دهه فجر، مصالح را قربانی آمال خود نکنند.

مهندس مسعودی شهردار آیسک هم برای آذین بندی شهر با همکاری بسیج تاکید کرد و متولیان را از دامن زدن به مباحث سیاسی برحذر داشت.

سروان حسن پور فرمانده حوزه بسیج سید الشهدای شهر آیسک نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بر تبیین شاخصه مومن انقلابی تاکید کرد و از برگزاری برنامه های متنوع از جمله یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، شب شعر، نمایشنامه، خاطره خوانی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ... خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عرب امام جمعه آیسک نیز در این جلسه با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی بر تبیین اهداف انقلاب و با شور برگزارکردن برنامه های دهه فجرتاکید کرد.

وی افزود: اهداف امام و انقلاب باید در برنامه های این دهه تبیین و دلایل انقلاب برای نسل جوان و نوجوان تشریح شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی برای آشنایی نسل جوان با فساد دوره پهلوی و شناخت تاریخ انقلاب در بخش آیسک به همین مناسبت خبرداد.

به گفته وی به دلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه از شب ۲۱بهمن تا ۵ شب مجالس عزاداری در آیسک برگزار خواهدشد.

در این جلسه کمیته های ۸گانه ستاد دهه فجر آیسک مشخص و "محمدتقی اسماعیلی" بعنوان دبیر ستاد دهه فجر معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار