خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

چرا برخی از نیرنگ ها از سمت دوستان است؟

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: چرا باید برخی از نیرنگ‌ها از سمت دوستان خودمان و در بین خودمان باشد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی٬ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی چهارشنبه شب در مراسم سالروز عملیات کربلای 4 و 5 در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان اظهار داشت: آنچه باعث شد شهداء به رسالتشان عمل کنند ولایت مداری بود.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم شهداء ولایت مداری بود افزود: شهدا به تعبیر مقام معظم رهبری رسالتشان را مانند حسین بن علی(ع) انجام داده‌اند همچنین وصایای شهدا پیوسته از اطاعت و پیروی و دعا برای ولایت سخن می‌گویند.

وی گفت: ما می‌دانیم ولایت واقعی از آن خداوند است و هر کس واقعا تحت ولایت باشد ابتداء باید بر خودش ولایت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات امام زمان(عج) تصریح کرد: در حوادثی که برای شما رقم می‌خورد علما بر شما حجت هستند.

نوفرستی گفت: اگر ما نتوانیم چشم٬ عقل٬ دل و اعضا و جوارحمان را در مسیر ولایت خداوند قرار دهیم٬ از ولایت خدا خارج شده‌ایم.

وی افزود: اگر در مسیر ولایت خداوند حرکت کنیم خداوند در تاریکی‌ها و غفلت‌ها دست ما را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: امروز پیام شهدای عزیز قطعأ ولایتمداری است٬ از ولایت عقب نمانیم و جلو نزنیم و همواره پشتیبان ولی فقیه باشیم.

نوفرستی با بیان اینکه چرا باید برخی از نیرنگ‌ها از سمت دوستان خودمان و در بین خودمان باشد٬ اذعان داشت: کجایند آن شهدایی که امام زمان‌شان برای آنها ناله می‌زند و اشک می‌ریزد.

وی گفت: اگر کسی حاضر به پذیرفتن ولایت خداوند و ائمه(ع) و نایب امام زمان نشد خداوند آنها را در همین دعا عقوبت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شیطان حکومت مستقلی ندارد٬ او به اذن خداوند کسانی را که لایق نیستند تحت ولایت خداوند باشند را تحت ولایت خود قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها