جانشین سپاه دشتی گفت: پایبندی به استقلال همه جانبه یکی از شاخصه های انقلابی بودن است
کد خبر: ۸۸۱۰۰۵۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی؛ سرهنگ احمدی درباره مولفه های انقلابی بودن اظهار داشت: یکی از مولفه های انقلابی بودن مبناگرایی یا پایبند بودن به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب است.

وی گفت: انقلابی ها مبنا گرا هستند یعنی بر اساس مبنا عمل می کنند و تصمیم میگیرند.

وی افزود: دومین مولفه انقلابی بودن،آرمانگرایی و یا همت بلند برای رسیدن به آرمانهاست ،یعنی اینکه به واقعیت های وضع موجود راضی نباشیم.

احمدی خاطر نشان کرد: آرمانگرایان واقع بین هستند زیرا میخواهند واقعیت را به نحو مطلوب تغییر دهند ولی محافظه کاران کسانی هستند که به وضع موجود تن میدهند و هیچگونه اراده برای تغییر وضع موجود ندارند.

وی شاخصه سوم را پایبندی به استقلال عنوان و اظهار داشت: باید استقلال کشور را در همه عرصه ها اعم از سیاسی،فرهنگی و اقتصادی و در سه مقیاس داخلی،منطقه ای و جهانی حفظ کرد.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی برای دستیابی به اهداف شیطانی و مادی خود نیاز به استفاده از قدرت و نفوذ دیگر کشورها دارد حال اگر جمهوری اسلامی گول این لبخندها را بخورد و وارد بازی آنان شود نقشه دشمن را تکمیل کرده، و نتیجه آن وابستگی سیاسی و استقلال سیاسی کشور است.

سرهنگ احمدی حساسیت در برابر دشمن را چهارمین شاخصه معرفی و خاطر نشان کرد: باید با شناخت دشمن،نقشه های او در مقابل حرکات و برنامه ها و اظهارات آمریکاییها و جبهه همراه او ایستاد و اگر این حساسیت باشد تبعیت از دشمن هم نخواهد بود که در تعابیر قرآنی این تبعیت نکردن جهاد کبیر نامیده شده است.

احمدی اضافه کرد: تقوای دینی و سیاسی را پنجمین و اخرین مولفه انقلابی بودن معرفی و اظهار داشت: تقوای دینی و سیاسی غیراز تقوای فردی است که البته آن هم لازم است.

احمدی خاطرنشان کرد: اسلام علاوه بر تقوای فردی به تقوای اجتماعی نیز دعوت میکند که منظور این است که در راه تحقق اهداف و ارزش های اجتماعی اسلام تلاش کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها