خبرهای داغ:
معاون تربیتی آموزش کارمندی استان همدان:

سرمربی‌ها بازوان فیزیکی حلقه‌های صالحین هستند

معاون تربیتی آموزش کارمندی استان همدان گفت: سرمربی‌ها بازوان فیزیکی حلقه‌های صالحین هستند و کارکنان باید از این بازوان توانمند استفاده کنند تا به بصیرت افزایی برسند.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۴۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام خزایی در جمع فرماندهان و سرحلقه‌های صالحین شهرستان نهاوند بیان داشت: بعد از روال تاریخی و طولانی در گستره بسیج و آموزش‌های لازم؛ تاکنون باید به سمت کیفی‌سازی پیش می‌رفتیم اما متاسفانه این اتفاق هنوز نیفتاده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیج مدرسه عشق است و باید در این مدارس شاگردهای تربیتی تحویل داده شود آیا این تربیت انجام شده است؟

معاون تربیتی آموزش کارمندی استان همدان با طرح این سوال که آیا وظیفه و مسئولیتی که در قبال شهدا داشتیم را انجام داده‌ایم؟ تصریح کرد: این وظیفه مختص یک نفر خاص نیست و همه باید تلاش کنیم که یک مدرسه تربیتی خوب و بزرگ داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر با هر بار اتفاق زمین بخوریم و بلند شویم این یک شکست ایجاد می کند اما زمانی که یک سرمربی یا سرگروه داشته باشیم که بصیرت دارد هیچگاه این شکست اتفاق نخواهد افتاد مثل فتنه هایی که اتفاق افتاد وبا بصیرت امام (ره) ومقام معظم رهبری به پیروزی رسیدیم .

خزایی افزود: باید بیندیشیم که چگونه بصیرت شکل می‌گیرد، حول محور بصیرت سه نکته وجود دارد اعتقادات، احکام و اخلاق که در صورتی که اگر این موضوعات درست شود بصیرت شکل گرفته خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: اگر مربیان و سرحلقه‌های صالحین آموزش‌های لازم را ببینند و اطلاعات آنها به‌روز باشد بصیرت را می‌توانند به راحتی به دیگران نیز آموزش دهند.

معاون تربیتی آموزش کارمندی استان همدان خاطرنشان کرد: سرمربی‌ها بازوان فیزیکی حلقه‌های صالحین هستند و کارکنان باید از این بازوان توانمند استفاده کنند تا به بصیرت افزایی برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار