کمیته مسابقات ستاددهه فجر استان کرمان تعدادی برنامه برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۴۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان که مسئولیت کمیته مسابقات ستاد دهه فجر استان را بر عهده  دارد؛ مسابقه کتابخوانی «آينده انقلاب اسلامی» از کتاب شهید مرتضي  مطهریرا برای اعضاء و مراجعین كتابخانه هاي عمومي استان برگزار می کند.
 
 
 
روابط عمومی این اداره کل اعلام کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت مکتوب و اینترنتی، برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح کتابخانه‌های عمومی، برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس در سطح کانون‌های ادبی تحت پوشش و نشست های کتاب خوان در حوزه انقلاب با عنوان «برگی از دفتر انقلاب» از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره کل در ایام دهه فجر است.
 
 
همچنین برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، عضويت رايگان در كتابخانه هاي عمومي استان، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های کاریکاتور کتاب و برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر امسال است.
 
 
همچنین جلسات قصه گويي از كتب مرتبط با موضوع انقلاب اسلامي و زندگينامه حضرت امام خمینی (ره)براي كودكان در بخش های کودک کتابخانه های عمومی استان در راستای تکریم و قدرشناسى و زنده نگه داشتن یاد و نام امام (ره) برگزارخواهد شد.

ارسال نظرات