سیدحسن حسینی شاهرودی:

راه اندازی سامانه سهام عدالت برای عرضه سهام در بورس

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه دولت ها ۱۸ سال در تعیین تکلیف سهام عدالت تعلل کرده اند، گفت: سوال از وزیر اقتصاد و پیگیری از وی مهم ترین پیگیری های مجلس در خصوص عدم تعیین تکلیف سهام عدالت است.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با انتقاد از تعلل دولت ها درخصوص تعیین تکلیف سهام عدالت،گفت: 18 سال از بلاتکلیفی سهام عدالت می گذرد ودولت ها تصمیمی برای ساماندهی این مهم ندارند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد، افزود: در این جلسه وزیراقتصاد متعهد به ساماندهی و تعیین تکلیف سهام عدالت تا پایان سال جاری شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم،با تاکید بر اینکه طبق اظهارات اخیر وزیر اقتصاد راه اندازی سامانه "سهام عدالت" مقدمه ای برای ورود سهام به بورس خواهد بود، تصریح کرد:درحال حاضر این سامانه تنها نقش اطلاع رسان داشته و با ثبت نام مردم در آن شناسایی سهامداران ممکن می شود.

وی با بیان اینکه در فرآیند بعدی باید "سهام عدالت" در بورس عرضه شود، گفت: امیدواریم دولت به ویژه وزارت اقتصاد بتواند به وعده داده شده درخصوص تعیین تکلیف "سهام عدالت" تا پایان سال جاری عمل کند.

حسینی شاهرودی ادامه داد: جا به جایی"سهام عدالت" دربورس یکی از نقاط مثبتی است که می توان ساماندهی آن قلمداد کرد.

وی درخصوص اقدامات بازدارنده مجلس درصورت عدم ساماندهی "سهام عدالت" ازسوی دولت،تصریح کرد:سوال از وزیراقتصاد و پیگیری از وی مهمترین پیگیری های مجلس درخصوص عدم تعیین تکلیف "سهام عدالت" است.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: امیدواریم تعیین تکلیف "سهام عدالت" هر چه سریع تر انجام شود تا این سهام به مثابه کاغذ پاره تلقی نشود و مردم بتوانند از عواید آن استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار