استاندار در بازدید پروژه های عمرانی
به گفته علیرضا رزم حسینی ۴۰ سال است در کرمان کار عمرانی بزرگی انجام نشده و الان که این فرصت فراهم است همه مردم و مدیران با نگاه مثبت کمک کنند تا کارها به خوبی پیش برود.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۱۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ رزم حسینی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر کرمان از جمله میدان آزادی، گودال خشت مالها (صاروج پارس)، قلعه های دختر و اردشیر، نورافشانی و روشنایی گلزار شهدا گفته که با هماهنگی خوبی که بین مدیران استان رقم خورده تمامی پروژه های عمرانی شهر کرمان در دست اجراست و حتی از برنامه زمان بندی جلوتر هستیم.
او ضمن اشاره به صنعت گردشگری گفته بازسازی قلعه دختر و اردشیر کار بزرگی است که تا سال آینده انجام می شود و با بهره برداری از این پروژه، یک مسیر گردشگری به مسیرهای گردشگری کشور اضافه می شود.
وی خاطرنشان کرد که کرمان ظرفیت کهنی دارد و می توانیم کارهای جدیدی را شروع و اعتبار آنها را با تهاتر و راهکارهای دیگر تامین کنیم.
او بر تغییر وضعیت میدان شهدا (مشتاقیه)که در مرکز شهر است تاکید کرد.همچنین درباره اجرای فاز دوم پروژه این میدان گفت:« برای این پروژه مطالعه و کار کارشناسی شده و اکنون در شورای شهر در حال بررسی است و اگر شورا کار را سرعت دهد به زودی اجرایی خواهد شد.»
استاندار ضمن ابراز رضایت از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبر از بازگشایی مسیر غربی میدان آزادی، مسیر خیابان اقبال به میدان آزادی تا ۲۲بهمن ماه جاری داد.

ارسال نظرات