فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خاتم؛

طرح شجره طیبه صالحین، مؤثرترین طرح در کادرسازی و تربیت نیروهای بسیج است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام خاتم در جلسه ماهانه سرگروه های صالحین اظهار داشت: طرح شجره طیبه صالحین مؤثرترین و مهم‌ترین طرح در کادرسازی و تربیت نیروهای بسیجی است.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۱۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه ماهانه حلقه سرگروه های صالحین با حضور فرمانده ناحیه، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خاتم و فرمانده حوزه در محل ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد.

در این جلسه ابتدا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ضمن تجلیل از مربیان، سرگروه ها حاضر درجلسه بیان داشت:رابطه عاطفی بین مربی، سرگروه ومتربی از ملزومات مهم در امرگسترش فرهنگ بسیج و بسیجی می باشد.

محمد دهقان هراتی با تاکید بر اینکه طرح شجره طیبه صالحین مؤثرترین و مهم‌ترین طرح در کادرسازی و تربیت نیروهای بسیجی است تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این حلقه‌ها از همه گروه‌ها و رده‌های سنی هستند و هیچ محدودیتی برای ورود افراد به حلقه‌های طرح صالحین وجود ندارد.

وی ضمن تاکید بر تشکیل حلقه های صالحین به صورت مستمر گفت: از مهمترین برنامه های بسیج ، تشکیل حلقه‌های صالحین است که بسیجیان با حضور در حلقه های صالحین در جریان مباحث فرهنگی، بصیرتی و مسائل سیاسی روز قرار بگیرند.

درادامه حجت الاسلام جعفری، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خاتم به تشریح اهداف تشکیل حلقه های صالحین و تاثیر گزاری آن برفرهنگ سازی نیروهای انسانی پرداخت و خاطر نشان کرد: باید همه کارها در هر شرایطی بسیجی وار انجام شود.

وی اظهارداشت: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال و انقلابی از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

حجت الاسلام جعفری گفت: صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی و دینی است.
در ادامه سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن تقدیر و تشکر از مربیان و سرگروه ها صالحین افزود: شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی در مساجد، با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد، اما صالحین به معنای عام، به فعال سازی، رونق و احیای مساجد شیعه در آخر الزمان می‌اندیشد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل خون شهیدان گرانقدر است و با زنده نگاه داشتن راه شهدا، با بصیرت در این مسیر روشن حرکت کنید و فرمان مقام معظم رهبری در تولید علم و ایجاد نهضت نرم افزاری را به خوبی رهبری و هدایت نمایید و مدیران جنگ نرم در این برهه و زمان باشید.

در پایان جلسه نیز سرگروه ها شبهات، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و متعهد شدند نسبت به تشکیل حلقه های صالحین به صورت مستمر اقدام و گزارش حلقه صالحین خود را به حوزه ارسال نمایند.

ارسال نظرات