مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) گیلان گفت:دو هزار و 500 نوعروس در نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه هستند.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،علیرضا محمدی با تاکید بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر جشن نیکوکاری در سال جاری اظهار کرد: ارائه خدمات بی منت و در دسترس به مددجویان یکی از اقدامات و برنامه های مهم کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه پالایش و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت تاکنون به خوبی انجام شده است،افزود: تعداد 115 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گیلان بودند که در طرح پالایش و توانمندسازی به 106 هزار خانوار معادل 7 درصد کاهش یافته است .

محمدی تصریح کرد:سال گذشته چهار هزار نفر با هزینه 64 میلیارد تومان اشتغالزایی کردند و در سال جاری هم دوهزار و 400 نفر با مبلغ 35 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال، توانمند شدند .

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گیلان با اشاره به اینکه 25 درصد از منابع امداد از طریق کمک های مردمی تامین می شود گفت:جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای همدلی و مشارکت همگانی در جهت رفع مشکلات نیازمندان و ایتام است.

وی با بیان اینکه دو هزار نفر از نوعروسان تحت حمایت هر یک به مبلغ دو میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده اند،افزود:دو هزار و 500 نوعروس هم در نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه هستند که امیدواریم با مشارکت خیران و نیکوکاران، این نوعروسان هم با دست پر راهی خانه بخت شوند.

محمدی تعداد بیماران صعب العلاج تحت حمایت در استان گیلان را 1500خانوار اعلام کرد و ادامه داد: 80 هزار خانوار سالمند در استان گیلان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند و 960 خانوار سالمند زمین گیر هم با دریافت هزینه های نگهداشت، در کنار فرزندان خود زندگی می کنند.

ارسال نظرات