برگزاری جلسه نقد و بررسی گامهای شش گانه مواد مخدر درخصوص مناطق آلوده شهرستان نظرآباد

جلسه نقد و بررسی گامهای شش گانه مواد مخدر درخصوص مناطق آلوده شهرستان نظرآباد با حضور فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد، فرمانده حوزه 717 شهید بهشتی وفرماندهان پایگاه و شورای این حوزه جلسه ای در خصوص طرح ها و ایده های مقابله با مواد مخدر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۹۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه نقد و بررسی گامهای شش گانه مواد مخدر درخصوص مناطق  آلوده شهرستان نظرآباد با حضور فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد، فرمانده حوزه 717 شهید بهشتی وفرماندهان پایگاه و شورای این حوزه جلسه ای در خصوص طرح ها و ایده های مقابله با مواد مخدر برگزار شد.

برگزاری جلسه نقد و بررسی گامهای شش گانه مواد مخدر درخصوص مناطق  آلوده شهرستان نظرآباد

 در این جلسه علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد با بیان گام های شش گانه برنامه اجرایی در بحث مواد مخدر و نحوه اجراء و مقابله با آن و اجرای دستور العمل های فرهنگی و اطلاعاتی و عملیاتی در این خصوص و تشریح ماموریت به فرماندهان پایگاه ها  وشورای حوزه را عنوان کرد.

وی افزود: یکی از ماموریت های ما ایجاد امنیت فکری و روانی وسلامت جامعه در بین مردم می باشد و برای اجرای این ماموریت باید همه خانواده ها در این برنامه مشارکت نمایند.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه مسئول  معاونت اطلاعات و معاونت فرهنگی ناحیه موضوعات وماموریت های تخصصی خودرا در این موضوع تشرح نموده و در ادامه فرمانده حوزه717 شهید بهشتی شهرک سیدجمال الدین اسدآبادی نیز ضمن تقدیر از حضور فرماندهی ناحیه و هیئت همراه به لزوم و اهمیت ماموریت تاکید نمود و از فرماندهان پایگاه خواست که این ابلاغ را در دستور کار ویژه خود قراردهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها