خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کارمندی گفت: اگر ما شهدا را تجلیل کنیم و در کنار آن اقدام عملی کنیم، پدیده‌ای مانند مدیران نجومی در کشور به‌وجود نمی‌آید.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۷۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

حجت الاسلام و المسلمین امیرحسین شاهانی   اظهار داشت: انقلابی بودن یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است و برای تحقق این مطالبه با حضور در مسیر شهدا امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در بسیج ادارات با اشاره به شهید حامد جرفی، شهید شاخص بسیج کارمندی عنوان کرد: شهید جرفی از جمله کسانی بود که در خط ولایت حرکت کرد و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی افزود: دریافت حقوق‌های نجومی و نامتعارف مدیران دولتی را از قدم برداشتن در مسیر شهدا باز می‌دارد و کسانی که این حقوق‌ها را دریافت می‌کنند، قطعا بر خلاف مسیر شهدا حرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهانی بیان کرد: متأسفانه دولت ما در زمینه حقوق‌های نجومی کوتاه کرد و خواسته ما این است که دولتمداران به سیره شهدا توجه عملی کنند و اگر ما شهدا را تجلیل کنیم و در کنار آن اقدام عملی کنیم، پدیده‌ای مانند مدیران نجومی در کشور به‌وجود نمی‌آید.

وی گفت: برای بیمه کردن کشور نیاز به تجلیل مقام شهدا در گفتار و عمل داریم و بسیج کارمندی این کار را ادامه می‌دهد تا مطالبات مردم در زمینه برخورد با حقوق‌های نجومی محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها