نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوره های زمانی مختلف زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آن مرحوم اسطوره صبر و اعتدال است.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۱۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
غلام محمد زارعی روز چهارشنبه در همایش یک روزه شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، اظهار داشت: این خدمت گذار صدیق و یار دیرین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دوران سخت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، دوران سخت مسئولیت که مصادف با ویرانی‌های جنگ و سازندگی و زمان سخت تحریم و برخی هجمه‌ها همواره به نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار بودند.
وی به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد اختلاف بین مسئولان به ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی و رهبر معظم انقلاب گفت: با هوشیاری این 2 شخصیت هیچ گاه این اختلافات جدی نشد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی الگویی از یک خدمت گذار دلسوز، امین، هوشیار و عالم بود که عمر خود را برای اعتلای ایران اسلامی سپری کرد.
وی به برگزاری آیین‌های باشکوه بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران و استان‌ها اشاره کرد و افزود: این شکوه حضور نشانه قدرشناسی ملت و مسئولان در نظام مردم سالاری دینی است.
زارعی گفت: آموزش و پرورش به دلیل اهمیت آن در انسان سازی، نیازمند یک تحرک جدی است و همواره با فعالیت کارشناسی و تخصصی باید رویکردهای جدیدی در این دستگاه بوجود آید.
وی بیان کرد: همدلی خوبی برای حمایت از آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که افزایش موفقیت دانش آموزان در کنکور و عرصه‌های مختلف نتیجه این همدلی است.
ارسال نظرات