3میلیارد و یکصدمیلیون تومان اعتبار برای تجهیز واحداث 31پارک بانوان در کشور اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۰۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده امروز در نشست با بانوان فرهیخته استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این اعتبار پس از ابلاغ به استانها اعلام می شود گفت:برای هر استان مبلغ یکصد میلیون تومان در نظرگرفته شده که از طریق خزانه اقدامات لازم در حال انجام است.
شهیندخت مولاوردی افزود: طرح بررسی آسیب های اجتماعی در حال پیگیری و طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به صورت پایلوت در شهر ری اجراشده و در آینده نزدیک در 15 استان کشور از جمله کهگیلویه وبویراحمد نیز اجرا میشود.
وی حمایت از طرح های پیشنهادی سازمان های مردم نهاد،آموزش و تکحیم خانواده،گسترش عفاف و حجاب را ازجمله برنامه های خود در حوزه ی زنان وخانواده اعلام کردوگفت:بررسی وضعیت بهداشت روانی و جسمی دختران دانش آموز، ایجاد کلینیک های سلامت،تامین امنیت زنان در مقابل خشونت و بیمه زنان خانه دار از جمله این برنامه ها است.
خادمی استاندار نیز در این نشست توجه به حوزه بانوان به خصوص مطالبات آنها را ازدیگر  اولویت های کاری خود بیان کرد وگفت: استان در حال کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص در زمینه خودکشی در بین بانوان است.
رحمانپور مدیر کل امور بانوان وخانواده استاندار هم توجه به نیاز بانوان، حمایت از طرح های کارآفرینی وتعامل دستگاه های اجرایی بانوان را از مهمترین مطالبات بانوان در استان دانست.
 در سومین سفر معاون رئیس جمهور در امور بانوان وخانواده اولین پارک بانوان یاسوج به بهره برداری رسید، در حاشیه افتتاح این پارک نیز نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان استان مورد بازدید خانم مولاوردی قرار گرفت.
ایجاد فضایی امن و آرام  و فراهم آوردن امکانات ورزشی از مهمترین مزایای این پارک در استان است.
ارسال نظرات