مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه درگز هدف از برگزاری حلقات صالحین را تربیت افسران جوان جهت مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۸۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج درگز، کلاس های آموزشی شورای پایگاه و حوزه با حضور بیش از200 نفر از اعضای شورای پایگاه و دبیران حلقه های سرگروه ها در درگز برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین رضا حمیدی در بیان اهداف این برنامه گفت: رشد علمی و توانمند سازی فرماندهان و شوراها یکی از مهمترین اهداف این دوره های آموزشی می باشد که در قالب کلاس هایی همچون جذاب سازی حلقات صالحین، مدل مفهومی صالحین، شرح وظایف و فضای مجازی به بسیجیان آموزش داده می شود.
 
وی افزود: فلسفه وجودی صالحین در ضمن تربیت نیرو های مومن، بصیر، کارآمد و انقلابی، تربیت افسران جوان جهت مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.
 
حمیدی گفت: معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه با برگزاری کلاس های آموزشی در این راستا علاوه بر تربیت اقشار مختلف خواهر و برادر در رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان زمینه را برای بصیرت افزایی و علم اندوزی فراهم خواهد ساخت.
 
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به فرمایشات بنیان گذار انقلاب اسلامی در تاکید بر امر آموزش قشر کودک و نوجوان گفت: یکی از حساس ترین و مهم ترین دوران زندگی انسان، دوران کودکی او می باشد چرا که کودکان در این سنین هر آنچه را که می بینند و می شنوند در حافظه خود ثبت و ضبط می کنند لذا همت و تلاش مضاعف مسئولین و مربیان را می طلبد که در این سنین حیاتی کودکان را از لحاظ فکری و تربیتی در محیطی سالم و دینی قرار دهند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: معاونت تربیت و آموزش بسیج با استعانت از فرمایشات امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری بخشی از فعالیت ها و توان خود را به امر آموزش و تربیت قشر کودکان و نونهالان بنیان نهاده است و در این راستا به بسیج دانش آموزی نیز پرداخته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها