در مراسمی با حضور فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی و رییس شورای اسلامی شهر و شهرستان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید عابدی بهاباد معرفی شد .
کد خبر: ۸۸۰۹۸۱۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهید عابدی گفت : بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و در تمام زمینه ها، سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

سرگرد پاسدار اصغر کارگر افزود : امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود حمله‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

در این مراسم حسین حدادزاده فرمانده سابق پایگاه مقاومت شهید عابدی به ارائه گزارشی از عملکرد این پایگاه در طول خدمت خود پرداخت و از همه بسیجیان و اعضای پایگاه که در این مدت با وی همکاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت نمود .

در ادامه از زحمات "حسین حدادزاده" فرمانده پیشین پایگاه مقاومت شهید حاج عبدالرضا عابدی بهاباد تقدیر و "جواد عباسی" به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی گردید.

همچنین در این مراسم احکام و مسئولیتهای جدید شورای پایگاه مقاومت شهید عابدی بهاباد به آنان اهداء شد.


ارسال نظرات