عشریه با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران ملی و بین‌المللی در ساری برگزار خواهد شد افزود: این نمایشگاه با حضور چهره‌های برتر فرهنگی و هنری حوزه نشر برپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۳۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر مرکز استان با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 26 بهمن ماه در ساری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه تاکنون 20 کشور از آسیا و اروپا حضور خواهند داشت.
 
غلامرضا عشریه در جلسه ستاد دهه فجر مرکز مازندران در فرمانداری ساری، اظهار داشت: جشن‌های سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب همزمان با سراسر کشور در مرکز استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن دهه فجر ویژه کودکان، مسابقات فرهنگی، برگزاری کارگاه ویژه مهارت‌های زندگی از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در استان است.

عشریه با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران ملی و بین‌المللی در ساری برگزار خواهد شد افزود: این نمایشگاه با حضور چهره‌های برتر فرهنگی و هنری حوزه نشر برپا خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مرکز استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی در ساری برگزار می‌شود.

اسماعیل حسن نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ساری با اشاره به اینکه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب در مرکز استان تشکیل شده است اظهار داشت: ثمره تلاش امام راحل خون‌های پاک شهیدان بوده است.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب پس از رحلت امام راحل توانستند به نحو شایسته‌ای کشور را در عرصه شکوفایی و فناوری هدایت کنند افزود: تحقق انقلاب اسلامی بر اثر از خودگذشتگی شهدا و جانبازان صورت گیرد.

حسن نژاد با تاکید بر اینکه وظیفه داریم فرهنگ انقلاب اسلامی را برای آیندگان انتقال دهیم تصریح کرد: همگان وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت و به آیندگان انتقال دهیم.

معاون فرماندار ساری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر به صورت روزشمار در استان برگزار خواهد شد افزود: یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان در مدارس مازندران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها