خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی با بررسی اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اتحاد و آرامش جامعه زیر پرچم ولایت سبب بارور شدن ریشه های مستحکم انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی نسل های بعدی انقلاب در پرتو این اتحاد و همدلی و ایمان راسخ است.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۲۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج؛ در نشست بصیرتی که به همت پایگاه عفاف حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود برگزار شد، ابوالفضل دربانیان، کارشناس مسائل سیاسی در سخنانی با اشاره به اتحاد و همدلی و وفاق جامعه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی پیروز شد که همه اقشار جامعه با هم متحد و همدل شدند و با دست خالی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به زیر کشیدند و جمهوری اسلامی برپا کردند.

وی افزود: اتحاد و همدلی و وحدت مردم حول ولایت و روحانیت سبب شد تا تاریخ ذلت و نکبت ملت ایران به سرآید و از زیر بار ظلم و ستم دشمنان بیرون آمده و مستقل و آزاد شوند و به جهانیان بفهمانند که اگر می خواهند مستقل باشند باید متحد و یکدل بر علیه ظلم قیام کرده و از چیزی نهراسند.

دربانیان خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه برای رسیدن به اهداف شوم خود بکار بستند اما نتوانستند در این اتحاد خللی وارد آورند چرا که این اتحاد حول محور ولایت و اسلام ناب است.

وی تصریح کرد: در فتنه سال های 78 و 88 دشمن می خواست از جوی که در اختیار گرفته بود به نفع خود استفاده و به خیال باطل خود با این تفرقه به سرنگونی نظام برسد اما اتحاد ملی حول محور ولایت و انقلاب اسلامی آنها را ناکام بزرگ لقب داد و ملت را سربلند کرد.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود با بیان اینکه ملت ما در همه حال تلاش دارند وحدت و اتحاد ملی خود را به رخ جهانیان بکشنند گفت: ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در این برهه سبب اتحاد و همدلی ملت ایران شد و دشمنان را در توطئه ای در ایجاد تفرقه و اختلاف ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه امروز اساسی ترین نیاز کشور به فرموده رهبری حفظ اتحاد و آرامش است عنوان کرد: اتحاد و آرامش جامعه زیر پرچم ولایت سبب بارور شدن ریشه های مستحکم انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی نسل های بعدی انقلاب در پرتو این اتحاد و همدلی و ایمان راسخ است.

دربانیان تاکید کرد: تلاش دشمنان در ایجاد تفرقه و دو قطبی در جامعه برای انتخابات پیش روست و همه مسئولین و مردم و تاثیرگذاران باید مراقب باشند که در دام دشمن نیفتند و تلاش کنند بر طبل وحدت و همدلی و اتحاد مردم و مسئولین بکوبند و سبب ناکامی دشمنان شوند.

وی افزود: شما بانوان جامعه اسلامی ما باید وظیفه خود در تربیت نسلی آگاه و بصیر را به خوبی انجام دهید و بدانید که دشمن هدفش تاثیر بر نسل های بعدی جامعه و اثرگذاری بر بنیان خانواده و به خصوص شما مادران و بانوان که پرورش دهنده نسل آینده نظام هستید می باشد.

 

ارسال نظرات