هدایت‌الله خادمی در گفت‎وگو با «بسیج»:
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: بیان چنین اظهاراتی اشتباه است؛ چراکه موضوع رزمایش موشکی ما نشان تدبیر و عظمت کشور و در راستای اقتدار و امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۸۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر علی مطهری نماینده مجلس مبنی براینکه رزمایش موشکی کم عقلی است، گفت: بیان چنین اظهاراتی اشتباه است چراکه موضوع رزمایش موشکی ما نشان عظمت کشور و در راستای اقتدار و امنیت کشور است.

خادمی در ادامه مطرح کرد: اگر کشوری از نظر نظامی و دفاعی قوی و دارای اقتدار نباشد به سرنوشت کشورهای منطقه چون سوریه، عراق و... دچار خواهد شد و مورد تهاجم کشورهای دیگر قرار می‎گیرد و باید هر لحظه منتظر هرگونه خسارتی از جانب دشمنان و بله قربان‎گوی کشورهای استکباری باشد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک با بیان اینکه باید به قدرت موشکی خود افتخار کنیم و شکرگذار چنین نیروهای نظامی مقتدری در کشور باشیم تاکید کرد: موضوع موشکی ایران و انجام رزمایش‎ها و مانورهای مختلف نقطه اقتدار و تدبیر ماست که باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد و تقویت یابد و هزینه بیشتری صرف توسعه آن شود.
ارسال نظرات