خبرهای داغ:
مدير اطلاع رساني سپاه استان سمنان خبر داد؛

تقدير از عوامل پرتلاش صدا و سيماي مركز سمنان در رزمايش الي بيت المقدس5

مدير اطلاع رساني معاونت روابط عمومي سپاه استان سمنان از تقدير اين يگان از عوامل پرتلاش صدا و سيماي مركز سمنان در پوشش مطلوب «رزمايش بزرگ الي بيت المقدس5» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۷۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
مهدي لالاييان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان با اشاره به تلاش شبانه روزي اصحاب رسانه و مطبوعات در رسانه هاي مكتوب، مجازي، ديداري و شنيداري در انعكاس اخبار و رويدادهاي مختلف بيان داشت: مهمترين رسالت اصحاب رسانه انعكاس واقعيت هاست.

وي با اشاره به برگزاري رزمايش الي بيت المقدس 5 با حضور 10 هزار نفري بسيجيان سراسر استان در اردوگاه قدس سمنان افزود: اين رزمايش با حضور مسئولان كشوري و لشكري با شكوه خاصي برگزار شد و به حق صدا و سيما در واحدهاي مختلف از جمله راديو رزمايش پوشش مناسب و مطلوبي از اين رزمايش بزرگ فرهنگي داشتند و شور و نشاط و اقتدار و انسجامشان حاضر بسيجيان در اين رزمايش را با تصوير و صدا به گوش مردم استان سمنان و مردم جهان رساندند.

مدير اطلاع رساني معاونت روابط عمومي سپاه استان سمنان بيان داشت: در همين راستا و به پاس قدرداني از اين حضور ارزشمند و اثرگذار روابط عمومي سپاه استان سمنان در نظر دارد آيين تجليل و تقديري را از عوامل صدا و سيماي مركز سمنان داشته باشد.

لالاييان خاطرنشان كرد: اين آيين با حضور معاون اجرايي سپاه استان سمنان عصر امروز در سالن جلسات صدا و سيماي مركز سمنان با حضور 30 نفر از دست اندركاراني كه در اين پوشش خبري نهايت تلاش و سعي خود را گماردند، برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار