مدير ورزش قهرماني تربيت بدني سپاه استان سمنان مطرح كرد؛
مدير ورزش قهرماني تربيت بدني سپاه استان سمنان گفت: ورزش بسيج استان سمنان در چند سال اخير در برگزاري مسابقات قهرماني در رده هاي پايه پيشگام بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۵۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
روح الله بندار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، با اشاره به عملكرد ورزشكاران بسيجي در سطوح مختلف و كسب عناوين در مسابقات كشوري و بين المللي اظهار داشت: با اين وجود مي توان شاهد تحقق ورزش بسيج در سطح قهرماني بود.

وي جاي بسياري ديگر از كارهاي مثمر ثمر را در ورزش استان خالي دانست و گفت: مي توان با رشد روحيه پهلواني و كارهاي فرهنگي اين جاهاي خالي را پر كرد.

مدير ورزش قهرماني تربيت بدني سپاه استان سمنان بيان داشت: ورزش بسيج استان سمنان در چند سال اخير در برگزاري مسابقات قهرماني در رده هاي پايه پيشگام بوده و مي توان گفت اكثر برنامه هاي ورزشي خود را در اين رده سني برگزار كرده است و با توجه به هدف سازمان ورزش بسيج مستضعفين در حال حاضر پنج پايگاه استعداديابي در رشته هاي جودو برادران،‌ جودو خواهران، تيراندازي برادران و خواهران و واليبال برادران را مورد حمايت خود قرار داده و در كمك به پيشرفت اين رشته ها در حال فعاليت مي باشد.

بندار تصريح كرد: با توجه به سرمايه گذاري بسيج در مسابقات پايه به خصوص نوجوانان و شركت در مسابقات كشوري در همين رده سني مي توان گفت كه ورزشكاران تجربه اي را به دست مي آورند كه در جهت رشد ورزش حرفه اي ورزشكاران استان نقش آفريني كرده و در جهت نيل به اهداف ورزش قهرماني است.

وي گفت:‌ نمونه بارز اين موفقيت بسيج را ورزشكار بسيجي اميرسياووش ذوالفقاريان ناميد كه با همكاري بين ورزش بسيج و هيئت تيراندازي استان در پايگاه استعداديابي ورزش بسيج استان ساخته و پرداخته شد، نامبرده داراي مقام نخست تفنگ بادي رده سني نوجوانان در آسيا است؛ به همين دليل تعامل بيشتر بين ورزش بسيج استان و اداره كل ورزش و جوانان مي تواند رشد ورزش را در زمينه هاي مختلف(قهرماني، همگاني، پرورش روحيه پهلواني و فرهنگي و...) ايفا كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها