خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان از راه اندازی فرستنده ی دیجیتال شبکه های رسانه ی ملی جهت تقویت کیفیت دریافت این شبکه ها در شهرستان دزفول خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۸۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

مسلم رحیمیکه برای شرکت در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی به شهرستان دزفول سفر کرده بود گفت:در حال حاضر ۹۳٫۵ درصد از جمعیتاستان خوزستان تحت پوشش دیجیتالی شبکه های رسانه ی ملیقرار گرفته اند. حتی در شهرستان دزفول و خود شهر دزفول هم نقطه ای نداریم که دیجیتال نداشته باشد، ۲۰ شبکه قابل دریافت است.

وی افزود: اما تلاش شد با توجه به اینکه در برخی نقاط شبکه ها به صورت ضعیف دریافت می شود و به درخواست امام جمعه و مسئولین شهرستان، کمک شهردار و شورای شهر بنا بر این شد که اینجا را تقویت کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان ادامه داد: لذا این مژده را به شهروندان دزفولی می دهیم که فرستنده ی دیجیتال مختص شهر دزفول را داریم راه اندازی می کنیم و ان شاء الله همان طور که اعلام کردم در دهه ی مبارکه ی فجر، قبل از ۲۲بهمن آن را افتتاح می کنیم.

رحیمی ابراز داشت: از حمایت و تلاش های امام جمعه، نماینده، شورای شهر و شهرداری دزفول و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که برای کل استان به ما کمک کرده استتشکر می کنم.

وی تصریح کرد: از فرمانداری شهرستان دزفول می خواهم ان شاء الله برای تعمیر و نگهداری فرستنده ها و خصوصارادیو شهری این شهر، هر ساله با اختصاص بودجه های عمرانی نگاه ویژه ای داشته باشد.

در سال های گذشته عدم دریافت شبکههای رسانه ی ملی در شهرستان دزفول با کیفیت مطلوب، موجب رو آوردن برخی شهروندان به دستگاه ماهواره برای مشاهده ی برنامه های تلویزیونی شده که بعضا آسیب هایی را در خود داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها