معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، کمیسیون روابط بین الملل مجمع عالی بسیج، پژوهشگاه مطالعات جهان، پژوهشکده مطالعات جهان اسلام و پژوهشکده مطالعات بین الملل در خصوص شهادت سه انقلابی بحرین بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۰۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج, معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، کمیسیون روابط بین الملل مجمع عالی بسیج، پژوهشگاه مطالعات جهان، پژوهشکده مطالعات جهان اسلام و پژوهشکده مطالعات بین الملل در خصوص شهادت سه انقلابی بحرین بیانیه مشترکی صادر کردند, که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بیانیه مشترک معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، کمیسیون روابط بین الملل مجمع عالی بسیج، پژوهشگاه مطالعات جهان، پژوهشکده مطالعات جهان اسلام و پژوهشکده مطالعات بین الملل در خصوص شهادت سه انقلابی بحرین:

امروز و در ایام سالگرد شهادت عالم ربانی شیخ نمر ، خبر شهادت سه جوان بحرینی توسط مزدوران آل خلیفه ، در دنیای آکنده از ستم پیچید و دوباره ثابت کرد که حاکمان مستبد مورد حمایت ایالات متحده آمریکا ، برای بقای تخت سلطنت خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند و بدون توجه به اعتراض مردم بحرین نسبت به این حکم ، تا می توانند در جهت تفرقه انداختن ما بین امت اسلامی می کوشند .

این جوانان که به اتهام واهی قتل یک افسر اشغالگر اماراتی اعدام گشتند، جرمی جز آزادی خواهی و حق طلبی در کارنامه خویش نداشتند . امروز اینان به سبب جرمی به شهادت رسیدند که هرگز آن را مرتکب نشده بودند که اگر مرتکب می شدند نیز نمی بایست مورد ملامت قرار گیرند ، زیرا مبارزه با سایه منحوس اشغالگری آل سعود و مزدوران آنها نه تنها موجب شرمساری و سرافکندگی نیست ، که اوج قله افتخار برای ملتی دربند ظلم و ستم است . ملت بحرین پیش از این هم چنین سروهای خرامانی را تقدیم گلشن پر فیض شهادت کرده است و از ادامه این راه نیز هراسی در دل راه نمی دهد . بلکه این تاج داران تبه کار حاکم هستند که با این اقدام ننگین، هراس خود را از شدت گرفتن مبارزه مردم بحرین نشان دادند و چونان همیشه ، چاره ای جز پناه بردن به دامن اربابان جهانی و مزدوران منطقه ای خود ندارند . ملت سرافراز بحرین باز هم به راه پر افتخار خود ادامه خواهد داد و سیه رویی در تاریخ بر جنایتکاران آل خلیفه و هم پیمانانشان باقی خواهد ماند که ظلم و جفا را سرنوشتی جز این نیست .

این موضوع وظیفه نهادهای بین المللی به اصطلاح "دیدبان حقوق بشر " را بیشتر خواهد نمود و قطعا در صورت سکوت همیشگی ، خواب این نهادها را به رویای تاریک و خاموشی خواهد کشید . همچنین از دستگاه دیپلماسی رسمی کشور خواسته می شود بر این ظلم جهانگیر که دلهای همه آزادگان را می فشرد، سکوت نکنند و ضمن محکومیت رسمی این اقدام، موضوع را از طریق محاکم بین المللی پیگیری نموده و رسالت الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور گذارند .

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، کمیسیون روابط بین الملل مجمع عالی بسیج، پژوهشگاه مطالعات جهان، پژوهشکده مطالعات جهان اسلام و پژوهشکده مطالعات بین الملل، شهادت این 3 مجاهد فی سبیل الله را محضر مبارک امام زمان (عج)، مردم مقاوم و مجاهد پرور بحرین و خصوصا خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می نماید .

" و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون "

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات