خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

مجهز شدن به اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی در رقابت اقتصادی با دنیا

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تنها راه علاج پیروزی در عرصه رقابت با دنیا در حوزه اقتصادی مجهز شدن به اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۶۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص اهمیت و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه در تحقق این مهم همه باید وارد میدان عمل شوند، افزود: تنها راه علاج پیروزی در عرصه رقابت با دنیا در حوزه اقتصادی مجهز شدن به اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان لازمه اقتصاد مقاومتی را روحیه جهادی برشمرد و گفت: ما باید 6 خصیصه را در خود تقویت کنیم تا بتوانیم عامل به اقتصاد مقاومتی شویم.

وی عنوان کرد: کار و تلاش و محاسبه با خدا و تدبیر و درایت از ملزومات اصلی ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی است.

ابوحمزه با بیان اینکه همه ما موظف هستیم با انجام دقیق وظایف خود در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداریم، تصریح کرد: این امر با مدیریت جهادی فراهم می‌شود چراکه اقتصاد مقاومتی نتیجه و ماحصل مدیریت جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به تولید داخلی با تکیه بر توان نیروهای داخلی، قطع وابستگی و تلاش برای رسیدن به خودکفایی از عواملی است که باید با عمل به آنها اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار