جلسه کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر برگزار شد

جلسه کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر با حضور اعضاء و مسئولین ادارات مدعو در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۳۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج ازاشکذر: "حجت الاسلام پورقیومی" مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: علی رغم گذشتن نزدیک به ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و به صحنه امدن نسل جدیدی که انقلاب و دوران قبل از آنرا ندیده اند مایه افتخار است که به این زیبایی وبا شور وشعور درصحنه های مختلف حماسه آفرینی می کنند. ایشان با اشاره به مسئولیت خطیر کارگزاران ودولتمردان در قبال انقلاب ، نظام اسلامی و نسل کنونی برلزوم انتقال اهداف ،آرمانها و ونیز تبیین دستاوردها به ایشان تاکید کرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در ادامه وجوه تمایز انقلاب اسلامی را از سایر انقلابها یادآور شد و گفت : انقلاب اسلامی در انقلاب کربلا ریشه دارد ودر کربلا هم قرآن حضور دارد هم مفسر واقعی قرآن یعنی امام معصوم (ع) .

پورقیومی هم چنین تلاش دشمن برای کمرنگ کردن آرمانها و ارزشها را گوشزد کرد ودراین راستا توجه عمومی را به هشدارهای مقام معظم رهبری دراین راستا جلب کرد ایشان خاطر نشان کرد که تمام آرمانهای انقلاب بر گرفته از دستورات قرآن و معارف نهج البلاغه است که به منزله کتاب انقلاب میباشندلذا برنامه های ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید محتوایی ، بصیرت زا و ماندگار باشد ودراین راستا میتوانیم از ظرفیت مردم و خیرین نیز بهره مند شویم .

درادامه این جلسه اعضای شرکت کننده نظرات و پیشنهادات خود را در مورد جشن پیروزی انقلاب و انجام کارهای مشارکتی و مردمی به ویژه در موضوعات قرآنی شامل برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه ، برپایی محافل انس با قرآن ، جشنواره ها و سخنرانی مطرح کردند .

ارسال نظرات