خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی اقلید تعامل مسؤولان برای رفع مشکلات شهرک جدید روستای چشمه رعنا در زمینه آب، برق، گاز و تلفن را خواستار شد و گفت: برگزاری جلسات برای برداشتن باری از دوش مردم و رفع مشکل آن‌ها است.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۲۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

زینب یونسی بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور رؤسای آبفای روستایی، بنیاد مسکن و اداره برق و شورا و دهیار روستای چشمه‌رعنا پیرامون بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک جدید این روستا در بخشداری مرکزی برگزار شد بر لزوم تعامل و همکاری برای رفع موانع تأکید کرد.

وی بابیان اینکه مسؤولان نسبت به مردم وظیفه دارند و برگزاری جلسات به‌منظور برداشتن باری از دوش آن‌ها و رفع بخشی از مشکلات است، تعامل و همراهی ادارات برای کسب نتیجه‌ای مؤثر و مناسب را خواستار شد.

یونسی تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل ادارات در زمینه اجرای طرح‌های مختلف در سطح روستاها و عدم موازی‌کاری و بر اساس قانون، مقررات و به‌صورت تخصصی و علمی، می‌توان مانع بروز بسیاری از مشکلات و هدررفت سرمایه ملی و مردمی شد.

به گزارش فارس، عملیات اجرایی در شهرک جدید روستای چشمه‌رعنا با 110 قطعه زمین واگذارشده به روستاییان و با 50 درصد پیشرفت ساخت‌وساز، به دلیل مشکلات موجود در زمینه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز متوقف شده است و با برگزاری این جلسه و قول همکاری و مساعدت مسؤولان آبفای روستایی، برق و گاز و همراهی بنیاد مسکن و دهیاری مشکلات آب، برق، گاز و نیز روشنایی بلوار ورودی روستای چشمه‌رعنا پیگیری و حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها