مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی برای بیان آسیب‌های اجتماعی

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مطرح کردن موضوع آسیب‌های اجتماعی در شبکه‌های مجازی می‌تواند در پیشگیری و کاهش آنها موثر باشد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۴۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

سید محمد تقوی عصر امروز در همایش پلیس و رابطین دستگاه‌های دولتی، اظهار کرد: باید مسائل و موضوعات به صورتی درست برای مردم شفاف‌سازی شود تا برای آنها ابهامی پیش نیاید.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود شبکه‌های مجازی مختلف در دنیای امروز، افزود: اگر مسائل به درستی برای مردم تبیین نشود ممکن زمینه سوءاستفاده و شایعه‌پراکنی را برای برخی افراد سودجو فراهم کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش مردم بر ارتباط و تعامل معاونت اجتماعی پلیس با روابط عمومی ادارات و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی می‌تواند از این طریق (روابط عمومی و رسانه‌ها) برای مردم اطلاع‌رسانی مطلوبی انجام دهد.

این مسوول بر تشکیل و راه‌اندازی اتاق فکری متشکل از اعضای روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه تاکید کرد و بیان داشت: با راه‌اندازی این اتاق می‌توان از کارشناسان و افراد شاخص در حوزه‌های مختلف دعوت کرده و با بیان مشکلات و انواع آسیب‌ها نسبت به کاهش و رفع آنها هم‌اندیشی شود.

تقوی، حوزه خبر و خبررسانی را برجسته‌ترین حوزه برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دانست و افزود: برخی افراد حتی در حوزه خبر هیچ تخصصی ندارند اما بعضی موارد را به محض دیدن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و این گستردگی شبکه مجازی را نشان می‌دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یکی از موارد خطرزا را همین شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و یادآور شد: اگر اخباری که در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شوند به درستی تبیین و تایید نشده باشند باعث تشویش اذهان عمومی خواهند شد.

وی، بر توجه و استفاده از شبکه‌های مجازی و اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درست به جامعه تاکید کرد و گفت:می‌توان از این فرصت برای بیان مشکلات و هم‌اندیشی استفاده کرد.

این مسوول، آسیب‌های اجتماعی را یکی از موارد مهم و مورد توجه در استان عنوان کرد و بیان داشت: با مطرح کردن این موضوع در شبکه‌های مجازی می‌توان نسبت به ارائه راهکار و کاهش آن اقداماتی موثر انجام داد.

تقوی بر استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی برای بیان مشکلات و تبادل اندیشه تاکید کرد و گفت: افراد زیادی در این شبکه‌ها عضو هستند که می‌توان با استفاده از نظرات آنها گامی موثر در راستای پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌ها، آسیب‌ها و مشکلات موجود برداشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار