استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

منتقدان مشکلات قبل از برجام را فراموش نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخالفان و برخی افراد به جای تخریب های روز افزون علیه دستاوردهای دولت و برجام باید در تحلیل های خود شرایط و وضعیت نامطلوب خاص و حاکم بر کشور در قبل از اجرای توافق هسته ای را مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۳۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
سید موسی خادمی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت که بدون شک این تحلیل گران باید به این مهم نیز توجه کنند که اگر برجام و تلاش های تیم مذاکره کننده نبود، کشور اکنون در چه وضعیتی به سر می برد.
وی برخی دستاوردهای مهم برجام را یادآور شد و گفت که تثبیت حق مسلم هسته ای و توقف روند سایه شوم تحریم ها و پدیده ایران هراسی از مهمترین دستاوردهای ارزنده برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر پر برکت هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت که تاکنون پنج هزار و 890 میلیارد ریال از مجموع 9 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبارات مصوب این سفر برای سال جاری ابلاغ شده است.
46 طرح با اعتباری افزون بر 9 هزار و 600 میلیارد ریال در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.
این طرح‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری در سال‌های 95 و 96 مصوب شده است.
خادمی تصریح کرد: پنج هزار و 890 میلیارد ریال از این میزان اعتبار مصوب برای سال 95 و سه هزار و 770میلیارد ریال نیز برای سال 96 مصوب شده است.
از مجموع طرح‌های مصوب چهار طرح در حوزه عمران شهری، 6طرح در بخش کشاورزی، 9 مورد در حوزه منابع آب، پنج طرح در بخش علمی، فرهنگی و گردشگری، هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان و چهار مورد نیز در بخش حمل و نقل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که مدیران دستگاه های مختلف اجرایی برای جذب 670 میلیارد ریال سهم این استان از محل اسناد خزانه اسلامی در بودجه سال جاری برای پرداخت بدهی های سازمان ها تلاش کنند.
وی ادامه داد که از مجموع یکهزار و 790میلیارد ریال بودجه عمرانی تخصیصی سال جاری تنها 21 درصد آن نقدینگی و مابقی نیز باید از طریق فروش اوراق تأمین شود.
وی گفت که برخی از اعضای هیات دولت تدبیر و امید در طول دهه پر فروغ فجر امسال به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهند کرد.
ارسال نظرات