خبرهای داغ:
در گفت و گو با فرماندار سابق بوکان:

فرافکنی و عوام‌فریبی باعث تضعیف نظام می‌شود نه نقد فرماندار

فرماندار سابق بوکان گفت: بی‌گمان تضعیف نظام وقتی حاصل می‌شود که مسئولان با فرافکنی و وعده‌های دروغین مردم را نسبت به انقلاب بدبین می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۸۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از کانی‌پرس، جلسه معارفه شهردار بوکان بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی در حالی صبح روز دوشنبه ( 27 دی ماه) در اتاق جلسات فرمانداری با حضور مدیرکل امور شهری استانداری، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان برگزار شد که طی آن نماینده بوکان ضمن تعریف و تمجید از فرماندار عنوان کرد: «رهبری از دولت حمایت و پشتیبانی می‌کند و کسی که از نماینده دولت(فرماندار) در شهر حمایت نکند در مسیر رهبری نیست، چه نماینده و چه مسئولین وظیفه شان حمایت از فرمانداری است در غیر این‌صورت اهتمام برای تضعیف فرمانداری همانا تضعیف نظام است».

خبرنگار کانی‌پرس در همین رابطه گفت‌و‌گویی با حسن عباسی یکی از سیاسیون فعال در بوکان و همچنین فرماندار سابق این شهرستان انجام داده که متن کامل ان در زیر می آید.

حسن عباسی در ابتدای این گفت‌و‌گو عنوان کرد: بی‌گمان نظام جمهوری‌اسلامی مشروعیت خود را از مردمی گرفته که در تمامی روزهای سخت انقلاب پای کار بودند و برای حفظ انقلاب و همچنین پشتیبانی از ولایت‌فقیه جان و خون خود را نثار کردند.

وی عنوان کرد: مردمی که 3 دهه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی و در راهپیمایی 9 دی 88 نیز همانند اوایل انقلاب برای حمایت از نظام و رهبری به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر نشان دادند که حمایت از ولایت‌فقیه و نظام در راس همه امور قرار دارد.

عباسی تصریح کرد: با این تفاسیر مسئولان باید در همه حال و همه جهات حافظ منافع مردم و نظام باشند زیرا به‌واسطه همین مردم و حضور آنان در روزهای حساس انقلاب است که اکنون دارای مسئولیت هستند.

این فعال سیاسی، عنوان کرد: هر چند مسئولان به ویژه در بوکان به جای این‌که پاسخگوی مردم باشند خود را تافته جدا بافته از مردم می دانند و حتی در بسیاری از مراسمات و همایش‌های مهم نظام همانند 9 دی و دیگر مراسمات مهم حضور در اتاق خود را بر حضور در این مراسمات ارجحیت می دهند.

حسن عباسی درباره سخنان نماینده بوکان در جلسه معارفه شهردار گفت: حال در پاسخ سخنان نماینده بوکان در جلسه تودیع و معارفه شهردار باید بگویم وقتی نظام تضعیف می‌شود که ارشد ترین مدیران دولت تدبیر و امید در این شهر خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند و در همایش‌هایی که بیمه‌کننده انقلاب نظام بود حضور پیدا نکنند.

وی ادامه داد: بی‌گمان تضعیف نظام وقتی حاصل می‌شود که مسئولان با فرافکنی و وعده‌های دروغین مردم را نسبت به انقلاب بدبین می‌کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: آنچه مشهود و عیان است تضعیف نظام وقتی حاصل می‌شود که مسئولان و مدیران اعم از نماینده و فرماندار در طول دوران خدمت خود کوچک‌ترین اقدامی جهت برطرف کردن مشکلات مردم انجام نداده باشند.

وی افزود: نماینده محترم باید بدانند مصلحت مردم و نظام وقتی حاصل می‌شود که نماینده و مسئولان اجرای شهرستان همراه مردم و در کنار مردمی باشند که با آن شور و شوق مراسمات مهم انقلابی را پاس می‌دارند.

این مسئول سابق بوکانی تصریح کرد: جناب نماینده تضعیف نظام وقتی حاصل می‌شود که ارشدترین مدیر دولتی شهرستان که خود باید مجری قوانین نظام جمهوری‌اسلامی باشد با رد مصوبه شورای عالی امنیت ملی در مراسم ختم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاتمی را که یکی از مهم‌ترین عوامل فتنه و تضعیف‌کننده انقلاب در سال 88 بود آن مرد بزرگ خطاب می‌کند.

وی، عنوان کرد: تضعیف دولت گذشته از سوی نماینده بوکان در مجلس آن‌هم هنگامی که خود وی به قرآن سوگند می‌خورد که حامی دولت باشد تضعیف نظام است یا نقد فرماندار؟!

حسن عباسی در پایان گفت: بی گمان جناب عثمانی، مردم بوکان خوب و بد را به خوبی از هم تشخیص می‌دهند و می‌دانند چه کسانی در حال تضعیف نظام و انقلاب هستند و باید شما و دیگر مدیرانی که از این مردم فاصله گرفتید منتظر جواب‌های کوبنده‌ای باشند که در آینده نزدیک خواهید شنید.

منبع: اروم نیوز
ارسال نظرات
آخرین اخبار