معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به برکت واژه مبارزه با استکبار تنفس استکبار در جهان تنگ شده است/قدرت اسلام آمریکا را در سراشیبی سقوط قرار داده است

حسینی گفت: به برکت واژه مبارزه با استکبار امروزه توطئه کشورهای استکباری در ممالک اسلامی پیاده نمی شود، جبهه مقاومت گسترده شده و تمامی محورهای مقاومت در خاورمیانه در اختیار مسلمانان است.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۷۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم دوره مقدماتی پزشکی کوهستان که توسط بسیج ورزشکاران سپاه استان در سنندج برگزار شده بود، اظهار داشت: این دوره آموزشی یک اجتماع بابرکت است زیرا خدمت به افراد جامعه و زمینه ساز بندگی خداوند است.

 

وی در ادامه گفت: امام خمینی(ره) واژه ای را که تبلیغات دشمن رنگ زیبای برآن کشیده بود را وارد ادبیات و دایره المعارف انقلاب اسلامی نمود و آن واژه چیزی نبود جز واژه استکبار و مبارزه با استکبار.

 

اقتدار و اقتصاد دو بال توسعه جامعه

وی با بیان اینکه هر جامعه ای برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نیازمند دو بال اقتدار و اقتصاد است، گفت: حضرت امام(ره) برای اینکه بال اقتصاد کشور را تقویت کند فرمودند همیشه و همواره باید مبارزه با استکبار داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه استکبار یک واژه قرانی است، افزود: قرآن کریم بسیار زیبا نقش استکبار را در زندگی به درستی برای ما معرفی کرده است و در سوره فاطر آیه 43 به ان اشاره شده است.

 

حسینی استکبار را یک امر همیشگی از بدو خلق تا ابدیت همراه بشر ذکر کرد و گفت:کار استکبار توطئه و ترفند برای از میان بردن فرد می باشد و همیشه در پی خاموشی نور الهی است که هیچ گاه نمی تواند به آن برسد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی تنفس استکبار در جهان اسلام تنگ شده است و به برکت واژه مبارزه با استکبار که توسط امام راحل و انقلاب اسلامی ایجاد شد امروزه کشورهای استکباری به سادگی نمی توانند توطئه های خود را در ممالک اسلامی پیاده کنند.

 

وی افزود: امروزه باید پرسید که آیا خاورمیانه جدید به نفع اسلام رقم خورد یا استکبار؟ آیا خاورمیانه دست مسلمین است یا دست استکبار که صد البته دست مسلمین.

 

حسینی بیان کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و به برکت واژه مبارزه با استکبار که آموزه ای قرآنی است جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده است و امروزه تمامی محورهای مقاومت در خاورمیانه در اختیار مسلمانان است.

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک هویت جدید ارائه کرد و امروزه این هویت و شخصیت که در پناه اسلام ایجاد شده است موجب شده آمریکا در پناه این قدرت اسلام زانو بزند.

 

وی افزود: قدرت اسلام قدرت بزرگ شوروی سابق را نابود کرد و آمریکا را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه امروزه حرف اول استکبار جهانی که نماد آن آمریکا است حرف از انقلاب اسلامی ایران است و آنها مخالف حضور ایران در جبهه مقاومت هستند که انقلای اسلامی همه این اقتدار را در سایه مبارزه با ترورسیم به دست آورده است.

 

وی بیان داشت: چرا برخی میگویند این دشمن تراشی است و توهم توطئه است و در مبارزه با آمریکا کوتاهی می کند همانگونه که تاریخ و سابقه تاریخی غیر از این را نشان نداده و امروز نیز دشمنی استکبار ادامه دارد و باید به آمریکا که نماد استکبار است،گفت: از طاغوتیان درس عبرت بگیرد زیرا طاغوت و طاغوتیان نابود شدنی و هیچ گاه نامی از آنها باقی نمی ماند، آیا اکنون نام امام حسین(ع) زنده و جاری است یا دشمنانش آیا امروز نام و یاد پیامبر(ص) زنده است یا ابوجهل و ابولهب و هیچ تبدیلی در اندیشه و معارف اسلامی قرآن وجود ندارد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: این مقاومت و استکبار ستیزی 37 ساله انقلاب اسلامی یک عزت جهان آفرین برای ملت ایران در جهان بوجود آورده است.

 

حسینی در ادامه سخنان خود به راهبردهای عملیاتی استکبار در داخل کشور اشاره کرد و گفت: امروزه استکبار و نماد آن یعنی آمریکا چند راهبرد از جمله احیای سکولاریسم یعنی همان حکومت منهای دین، ترویج لیبرالیسم فرهنگی و ابتذال اخلاقی در کشور، نفوذ در حاکمیت و ترویج بی تفاوتی با آرمان های اسلامی و قرآنی، تلاش برای تطهیر چهره استکبار را در کشور ما دنبال می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات برجام و بدعهدی آمریکا اشاره داشت و گفت: در برجام ما عین کلام نورانی مقام معظم رهبری را که فرمودند دست آمریکا یک دست چدنی است که با ظاهری زیبا و مخملی پوشیده شده است را کاملا متوجه شدیم.

 
 

وی افزود: باید دانست استکبار دشمن است دشمنی که جان بیش از میلیون ها مسلمان را در خاورمیانه گرفت و دشمنان اسلام با به راه انداختن گروهک ها هر بار به اسمی و این بار به اسم داعش نفاق جدید را به راه انداخته است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان بیان داشت: همه حوادث 37 سال گدشته انقلاب اسلامی ایران از توطئه، ناآرامی، جنگ تحمیلی که هر بار برای نابودی انقلاب صورت گرفت، با بیم ها آغاز شد اما ختم به امیدها شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار