تلاش می کنیم جامعه به سمت صداقت و سلامت حرکت کند و همه باید به اندازه سهم خود در توسعه این فرهنگ در جامعه حرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۵۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان در همایش مبلغان و مدیران مدارس مجری طرح امین در زنجان با اشاره به نعمت‌های فراوانی که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است، گفت: توانایی خواندن و نوشتن یک نعمت و موهبت الهی است.

حسن بیات با اشاره به اینکه برخی تشنگان علم و دانش هستند، افزود: وظیفه افراد توانمند است که این افراد را هدایت و یاری کنند.

وی با اشاره به جنگ نرم و هجمه دشمنان اظهار داشت: همین موضوع مسؤولیت مومنان برای تبیین اسلام و نشان دادن راه حقیقیی به سوی سعادت را افزایش می‌دهد.

بیات با اشاره به اینکه دشمن بر انسانیت هجمه وارد کرده است، عنوان کرد: این هجمه بر کشورهای اسلامی بیش از سایر کشورها است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم جامعه به سمت صداقت و سلامت حرکت کند، خاطر نشان کرد: همه باید به اندازه سهم خود در توسعه این فرهنگ در جامعه حرکت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به وحدت و همدلی موجود در جامعه عنوان کرد: در سایه نعمت این وحدت و همدلی باید برای تربیت فرزندان تلاش داشته باشیم.

گفتنی است، همایش مبلغان و مدیران مدارس مجری طرح امین با حضور جمعی از نماینده ولی فقیه در استان، مسؤولان آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات