فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

امنیت امروز نظام اسلامی ایران در دنیا سرآمد است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: امنیت امروز نظام اسلامی ایران سرآمد در دنیاست و این امانتی است و بسیاری از دشمنان قصد دارند تا این امنیت را از بین ببرند لذا باید با وفاق ملی و اثربخشی در کشور از این اقتدار و امنیت صیانت کرد.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۵۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار بهمن امیری مقدم  صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: در شرایطی که نقاط مختلف دنیا و بخصوص غرب آسیا در ناامنی غوطه ور شده، نظام اسلامی ایران به برکت مجاهدت ها و رشادت های شهدا و ایثارگران مقتدرانه در جزیره ثبات امن قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی برای مدیران فرصتی است برای اثر بخشی و خدمت به مردم که نتیجه آن به سعادت و پویایی ختم خواهد شد، لذا این مسئولیت ها باید به حسنه ماندگار تبدیل شود.
 
امیری مقدم ادامه داد: امنیت امروز نظام اسلامی ایران سرآمد در دنیاست و بسیاری از دشمنان قصد دارند تا این امنیت را از بین ببرند لذا باید با وفاق ملی و اثربخشی در کشور از این اقتدار و امنیت صیانت کرد.
 
فرمانده سابق نیروی انتظامی تربت حیدریه در ادامه این نشست به عملکرد دو ساله حوزه مدیریتی خود اشاره کرد و افزود: در این مدت ۷۶ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده که ۳۳ هزار و ۴۵ مورد آن عملیاتی شده و برای ۲۷ هزار و ۱۳۲ مورد پرونده تشکیل شده است.
 
سید ابوالقاسم حیدری مقدم از کشف ۲۳۲۳ فقره سرقت و دستگیری ۱۹۰ سارق در این مدت خبر داد و گفت: در حوزه کشف کالای قاچاق ۵۲۵ مورد کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال که قالب آن سوخت، اشیاء عتیقه و مواد غذایی و البسه تشکیل داده بود کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی جدید تربت حیدریه در این آئین اذعان کرد: امنیت اجتماعی در پرتو عمل به قانون محقق می شود و جامعه با همدلی و تعامل، باید غنای فرهنگی را در جامعه ارتقا بخشند، زیرا این مهم باعث خود کنترلی در کشور می شود. در پایان این مراسم از زحمات دو ساله سرهنگ حیدری مقدم تقدیر و سرهنگ اکبر آقا بیگی بعنوان فرمانده انتظامی تربت حیدریه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها