خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی گردشگری خراسان جنوبی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته در سال جاری بیش از 6هزار و 500نفر از دانش آموزان و دانشجویان سراسر استان از مناطق هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بازید می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۳۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

حاجی علی جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اعزام دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مردمی از محلات به مناطق هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اظهارداشت: راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ، موثر و اثرگذار در بین اقشار مختلف بخصوص دانشجویان و دانش آموزان است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: وقتی دانش آموزان و دانشجویان در فضای تاثیرگذار و مناطق هشت سال دفاع مقدس قرار می گیرند تاثیرات شگرفی در روحیه آنها رخ می دهد.

اعزام بیش از 3500نفر از دانش آموزان سراسر استان به راهیان نور جنوب

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 3هزار و 574 نفر از دانش آموزان دختر و پسر از سراسر استان به راهیان نور اعزام شدند.

جلالی با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این تعداد به 5هزار نفر خواهند رسید، گفت: اگر تامین اعتبار صورت گیرد اعزام های دانش آموزی سراسر استان به 8هزار نفر خواهد رسید.

1500دانشجو به راهیان نور جنوب کشور اعزام می شوند

وی بازدید دانش آموزان دختر و پسر استان از مناطق مسجد جامع خرمشهر، شلمچه، طلائیه، هویزه، معراج شهدای اهواز را از برنامه های این اردوی عظیم فرهنگی در جنوب کشور دانست و گفت: برگزاری برنامه رزمی ـ فرهنگی با عنوان " مردان آسمانی" از دیگر برنامه های این اردوی معنوی برای دانش آموزان می باشد.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به اعزام دانشجویان سراسر استان به راهیان نور جنوب کشور گفت: 1500نفر با توجه به برنامه ریزی انجام شده از 14 تا 25 اسفند ماه اعزام خواهند شد.

جلالی به بخش اعزام راهیان نور محلات اشاره و عنوان کرد: اعزام محلات از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها