خبرهای داغ:
تعویق حقوق پرسنل همچنان ادامه دارد
سریال بلاتکلیفی کارگران کاشی نیلو به قسمت پانزدهم رسید و با وجود گذشت 15 ماه از تعویق حقوق کارگران این کارخانه ریشه دار استان، هنوز خبری از بهبود شرایط نیست.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۰۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سریال بلاتکلیفی کارگران کاشی نیلو به قسمت پانزدهم رسید و با وجود گذشت 15 ماه از تعویق حقوق کارگران این کارخانه ریشه‌دار استان، هنوز خبری از بهبود شرایط نیست.

شرکت کاشی نیلو که سال گذشته از سوی تأمین اجتماعی به چهار نفر از فعالان بزرگ صنعت کاشی منتقل شده بود به دلیل عدم رسیدگی مالکان جدید به وضعیت شرکت و ترمیم خطوط تولید، با مشکلات متعدد مواجه شده و در حال حاضر در تعطیلی کامل به سر می‌برد و حقوق کارگران این شرکت 15 ماه است که پرداخت نشده است.

در همین رابطه کارگران کاشی نیلو چندین مرتبه دست به تجمع و اعتراض زده‌اند و این اعتراض روزهای گذشته نیز در نجف آباد ادامه داشت.

یکی از کارگران شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با مشکلات شرکت گفت: کاشی نیلو تا سال گذشته در وضعیت مناسبی از تولید و فروش قرار داشت اما مشکلات از پاییز سال گذشته و چند ماه پس از تغییر مالکیت شروع شد.

وی افزود: مدیران شرکت توضیح مشخصی به ما نداده‌اند اما برخی می‌گویند مشکلات ناشی از اختلاف شرکا بوده و حتی مبالغی نیز از حساب‌های شرکت خارج شده است.

به گزارش فارس، معضلات نقدینگی کاشی نیلو از آذر 94 و با عدم پرداخت بیمه کارگران علنی شد و 800 کارگر شرکت تا کنون بلاتکلیف مانده‌اند.

از دیگر سو سهامداران این شرکت نیز ماه‌ها است که از نقد کردن اصل سرمایه خود عاجز شده‌اند و دلیل آن نیز توقف نماد «کنیلو» از دی ماه سال گذشته به دلیل عدم ارائه اطلاعات از سوی شرکت است.

در سامانه نظارت بر ناشران بورسی نیز آخرین اطلاعیه شرکت مربوط اسفند سال گذشته و پیش بینی زیان 11 میلیارد تومانی برای سال جاری است و همچنین مجمع عمومی شرکت نیز تا کنون به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا در سال جاری تشکیل نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها