قهرمان اردبیلی مدال خود را به سردار سلیمانی اهدا کرد

نمایندگان سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از صادق اصبری قهرمان مسابقات جهانی OSPORT دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۶۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این دیدار که با حضور نمایندگان سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون اجرائی سپاه حضرت عباس علیه السلام و جمعی از مسوولین سپاه اردبیل صورت گرفت، صادق اصبری قهرمان مسابقات جهانی OSPORT که از اردبیل در این مسابقات حضور داشت، مدال جهانی خود را به سردار سلیمانی اهدا کرد.

در ادامه این دیدار ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به وجود پتانسیل های ورزشی و استعداد های ورزشکاران استان گفت: استان اردبیل از جمله استانی است که در زمینه ورزشی مدال های رنگارنگی را در رشته های مختلف به خود اختصاص داده است.

وی افزود: رشته ورزشی ووشو نیز یکی از ورزش های پرطرفدار جهان به حساب می رود که صادق اصبری با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی OSPORT در رده بزرگسالان نام کشور و اردبیل سربلند کرد.

در پایان این دیدار نمایندگان سردار سلیمانی نیز از اقدام شایسته صادق اصبری، در جهت اهدا مدال طلای خود به سردار سلیمانی از این ورزشکار اردبیلی تجلیل کردند.

گفتنی است که اصبری سال گذشته مدال مقام دوم آسایی خود را به مدافین حرم اهدا کرده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار