فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام :
سردار علی محمد اکبری تأکید کرد: ابتذال اخلاقی، تضعیف نظام و فرهنگ اسلامی، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فناوری منکر هستند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۴۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان سامان دیدار و گفت‏وگو کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) بر مسجد محور بودن پایگاه های مقاومت تأکید کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیمحمد اکبری ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای شهرستان سامان گفت: تاریخ اسلام همواره دارای عبرتهایی است.

وی با اشاره به واقعه آندلس و تاریخ این سرزمین، که قبلا دینی بوده و دارای حکومت هشتصد ساله اسلامی بوده است، گفت: کشور آندلس (اسپانیا) دارای حکومت اسلامی هشتصد ساله بوده که فقط چهارصد سال آن دارای حکومت شیعی و فاطمی بوده است که متاسفانه سرانجامش توسط مسحیت مصادره شد و هم اکنون نام و نشانی از اسلام در آن کشور نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری افزود: دشمنان اسلام نخوابیده اند و همواره درصدد هستند از هر طریق ممکن نفوذ خود را در پیکره جوامع مسلمان گسترش دهند، که می طلبد عبرتهای تاریخ اسلام را فرا بگیریم .

سردار اکبری گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران با وارد کردن گروههای تکفیری، اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی، پروژه نفوذ خود در بین مسلمانان را دنبال می کنند و با معرفی اسلام رعب و اسلام وحشت در جهان ، می خواهند این نوع اسلام را جایگزین اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) کنند.

وی با توجه به موضوع عزت اسلام و مسلمین و پیروزی های آنان در جبهه های مقاومت اسلامی اظهار کرد: امروزه به لطف خدا و مجاهدت های رزمندگان اسلام، وضعیت جبهه های مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه، روبه پیشرفت است.

سردار اکبری، آزادسازی حل در سوریه را با پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر مقایسه کرد و افزود: پیروزی حلب، حقیقتا از پیروزی خرمشهر کمتر نبود که این مهم از افتخارات جبهه مقاومت اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشریح اولویت های برنامه های سپاه استان گفت: اولویت کاری بنده به عنوان نماینده برادران رزمنده و ایثارگر استان، در درجه اول تقویت بسیج خواهد بود و اولویت بسیج را نیز در مساجد و پایگاههای مقاومت مسجدمحور قرار خواهیم داد، چرا که ما هرچه داریم از بسیج است.

سردار اکبری افزود: ارتباط پایگاههای مقاومت و بسیجیان با مساجد و ائمه جماعات با پشتیبانی برادران و خواهران بسیجی، عاملی مهم برای پیشبرد اهداف عالیه بسیج خواهد بود.

وی در این دیدار گفت: ابتذال اخلاقی منکر است، کمک به دشمنان اسلام منکر است، تضعیف نظام اسلامی منکر است، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فناوری منکر است، که از این منکرها باید نهی کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) در پایان گفت: مساجد علاوه بر اینکه محل نماز خواندن و عبادت می باشند، محلی برای مشورت، تصمیم گیری، پیگیری و بررسی مشکلات جامعه اسلامی بوده و محلی برای رشد معنویت و تعمیق مبانی اعتقادی و محل رفع ناهنجاری های اجتماعی است، که امیدوارم مردم متدین شهرستان سامان در زمینه رونق بخشیدن به موضوع مساجد تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

ارسال نظرات