نماینده مردم فریدن در مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
ترکی گفت: صدا وسیما باید روشنگری کرده و اصول را رعایت کند ولی نباید جلوی منتقدین را گرفت یکی از دلایلی که فشار ها زیاد شده به بحث نزدیک شدن به انتخابات بر می گردد.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۲۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از فشارها برای ممانعت از پخش برنامه "ثریا" گفت: فشار عده ای از مسئولان برای توقف چنین برنامه هایی در حالی که ادعای کرسی های آزاد اندیشی دارند ایجاد تناقض می کند.

وی افزود: وقتی دم از آزادی بیان می زنند چرا به این برنامه اعتراض می شود که یک سری کارشناسان خوبی که به هر حال منتقد هستند دعوت می شوند. این حق مردم است که بدانند. ما در برابر کم کاری ها باید پاسخگوی مردم باشیم نباید از انتقادات بترسیم.

ترکی تصریح کرد: باید برای مردم روشنگری کنیم کارها و فعالیت های مسئولان هم واضح است و کسی هم نمی خواهد سیاه نمایی کند اما مردم ما مطالبه گرند و مسئولان باید بر اساس اصل های مختلف قانون اساسی جوابگو باشند اگر کسی به چنین برنامه چالشی و انتقادی فشار می آورد باعث تاسف است.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: صدا وسیما باید روشنگری کرده و اصول را رعایت کند ولی نباید جلوی منتقدین را گرفت یکی از دلایلی که فشار ها زیاد شده به بحث نزدیک شدن به انتخابات بر می گردد به هر حال این دولت چهارسال سر کار بوده باید به مردم جواب دهد و بیلان کاری خود را به مردم ارائه دهد شاید دولت در ابتدا همه مشکلات را به دولت های قبل ربط می داد و مقایسه می کرد ولی الان این کار جواب نمی دهد و صداو سیما هم رسالتی دارد که باید روشنگری کند.

ارسال نظرات