سرهنگ پاسدار مهران مرادی با بیان اینکه در جنگ نرم قرار داریم گفت: راه مقابله با دشمن جهاد اکبر است.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۱۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم( علیه السلام) در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ایوذر اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که باید با بصیرت کار آگاه سازی جامعه را انجام دهند.
 
وی با با بیان اینکه مهم‌ترین ابزار که بابد به آن مصلح شویم ولایت‌مداری و بصیرت است خاطرنشان کرد: دشمن علت دوام یافتگی و عزت ما را پی برده است و در صدد آن است که از این طریق به  نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.
 
این مسئول عنوان کرد: شهدا انقلاب را به نتیجه رساندند و ما آرامش امروز خود را مدیدن از خود گذشتگی این شهدا هستیم و باید برای شکر گذاری این نعمت الهی راه و آرمان‌های آنان را ادامه دهیم.
 
مرادی افزود: دشمن یکی از علت‌های قوام یافتگی نظام جمهوری اسلامی ایران را دوران دفاع مقدس می‌داند و در تلاش است تا نسل جوان را از آن دوران ارزشمند جدا کند.
 
معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و عنوان داشت: جنگ نرم نه تنها ویرانی ندارد بلکه از جذابیت بالایی برخوردار است و دشمن سعی دارد با ورود و نفوذ به بخش‌های مختلف انقلاب ما را از بین ببرد که وظیفه امروز ما هوشیاری و داشتن بصیرت است تا خدایی ناکرده به طور نا خواسته گرفتار نیرنگ‌های دشمنان نشویم.
 
ارسال نظرات