آخرین روز مهلت شرکت در مسابقه برترین عکس خبری و برترین خبر رسانه ای بسیج کردستان امروز پایان می یابد.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۶۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان مسابقه برترین عکس خبری و برترین خبر رسانه ای را برگزار می کند.

 

عکاسان و خبرنگاران استان می توانند عکس و خبرهای منتخب خود را در موضوعات مختلف برنامه های سپاه و بسیج کردستان به آدرس kordestanbs@shmail.ir ، kordestanc@gmail.com  ارسال نمایند.

 

بر اساس این گزارش این مسابقه در قالب بهترین عکس و خبر رسانه ای در حوزه بسیج و سپاه استان است و هر شرکت کننده می تواند فقط سه عکس و سه خبر (گزارش،مقاله،مصاحبه،یادداشت)را که از ابتدای سال تاکنون در سایت ها،خبرگزاری و رسانه های مکتوب درج شده است را به آدرس قید شده ارسال نماید.

 

علاقمندان به شرکت در مسابقه فقط تا تاریخ 28 دی ماه فرصت شرکت در مسابقه را دارند و مهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد.

 

گفتنی است محدودیتی در رابطه با اندازه عکس آثار ارسالی نمی باشد فقط باید عکس ها و خبرهای ارسالی در موضوعات مختلف برنامه های سپاه و بسیج استان کردستان باشد.

  

در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود به نفرات برتر جوایز ارزنده ارسال و برگزیده گان استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

 
لازم به ذکر است در پایان مهلت یاد شده نیز آثار ارسال شده توسط هیئت داوران بررسی، نفرات برتر انتخاب و در دهه مبارک فجر از آنان تجلیل می شود.
 
 
ارسال نظرات