رییس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، گفت: ظرفیت‌های جهاددانشگاهی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکار گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۱۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ذبیح‌اله مهری‌پور، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، در دیدار با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با توجه به ماهیت، ساختار و ظرفیت‌های خود به ویژه حوزه معاونت فرهنگی می‌تواند نقش بسزایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه نسل جوان داشته باشد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با رویکرد فرهنگی کارهای مشترکی با این بنیاد در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشیم، افزود: استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌ها برای ترویج و نشر آرمان‌های دفاع مقدس می‌تواند مثمرثمر باشد.

مهری‌پور با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند بنیاد حفظ آثار را در جهت انجام رسالت خود و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یاری کند، اضافه کرد: مایلیم جهاددانشگاهی بتواند رسالتی را که در این زمینه بر عهده دارد با تعامل روز افزون به خوبی ایفا کند.

رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام یادآور شد: می‌توانیم با تعامل در راستای معرفی هر چه بیشتر استان ایلام و نقش رزمندگان این استان در 8 سال دفاع مقدس اقدامات مؤثری انجام دهیم.

سرهنگ جعفر منتظری، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: رسالت این بنیاد در زمینه نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالتی فرهنگی است که می‌تواند با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در جهت آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش موثر باشد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه ظرفیت‌های بزرگی در حوزه دفاع مقدس استان وجود دارد، افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت قابل توجهی در حوزه فرهنگی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

 

 

 

ارسال نظرات