مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از پخش مستند "ن والقلم" از شبکه اترک همزمان با ایام شهادت شهید امانی شهید در رسانه این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۸۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، محسن زاهد احمدی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمد رضا امانی، شهید شاخص بسیج سانه خراسان شمالی گفت: مستند ن و القلم که با رویکرد معرفی شهید رسانه استان درسازمان بسیج رسانه خرسان شمالی و با همکاری اداره کل حفظآثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ،بسیج صدا وسیای استان و کنگره ٣ هزار شهید استان تولید شد.

وی افزود: این مستند به کارگردانی مجید جهانگرد و مدت ۴۰ دقیقه ، دوشنبه ٢٧ دی  ماه ساعت 20:30 پخش خواهد شد.

زاهد احمدی با اشاره به ضرورت معرفی شهدا و تجلیل از ایثارگران عنوان کرد: تولیدات رسانه ای با موضوع معرفی شهدا اعم از فیلم ،مستند ،گزارش باید به عنوان یک رویکرد مهم رسانهای در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس باشد.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی عنوان کرد: مستند « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ » نمایانگر نقش سازنده مجاهدان رسانه ای و اهالی قلم در جهت بصیرت افزایی امت اسلامی می باشد. امروزکه هجمه های متعدد بنگاه های خبرپراکنی و رسانه های معاند با حکومت اسلامی درصدد تهاجم فرهنگی هستند، این رسانه های داخلی هستند که بیشترین وظیفه آگاه سازی را برعهده دارند.

شهید محمدرضا امانی میثم با عنایت به رهنمودهای رهبری و با حصول تجربه هایی از رشادت رزمندگان اسلام در خطوط مقدم نبرد اقدام به انعکاس ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در قالب گزارش های خبری، مقالات ادبی، نمایش های ارزشی و همچنین سخنرانی در جمع مردم و دعوت آنها به پشتیبانی از ولایت فقیه پرداخت.

شهید محمدرضا امانی میثم در تاریخ ٢۶/١۰/١٣۶۵ و در عملیات غرورآفرین کربلای پنج در شلمچه به خیل شهدای اسلام پیوست.


ارسال نظرات