خبرهای داغ:
یادواره:

سومین یادواره ی شهدای پایگاه بسیج شهدای روستای خندقلو

این مراسم معنوی ی با سخنرانی آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و سردار ایافت معاون برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سومین یادواره ی شهدای روستای خندقلو با حضور بسیجیان و مردم شهید پرور این روستا برگزار شد.

در ابتدای برنامه سردار ایافت از همرزمان شهیدان قنبرعلی منفرد،صادق علی آزاد مرد و سیدنورالله یزدانی از شهدای این روستا به بیان خاطرات پرداخت.و از شجاعت و رشادت های این شهیدان که در آزادسازی یکی از روستای کردستان نقش بسزایی داشتند خاطرنشان کرد این سه شهید در یک گردان عملیاتی حضور داشته و ماموریتی که برعهدع داشتند توانستند در مقابل دشمن با تمام قوا ایستادگی کنند و نگذارند ذره ای از خاک مقدس ایران به دست بیگانگان بیفتد..

در ادامه آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد شهدا این خصلت را داشتند که در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیرند،شهدا در فرصت هایی که می دیدند خیر و خوبی وجود دارد فرصت را غنیمت داشته و می شتافتند تا در وادی شهادت از یکدیگر عقب نمانند.

آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ادامه داد: شهدا اهل خیر بودند همین که دیدند جبهه به نیرو نیاز دارد،رفتند و به امام(ره) لبیک گفتند و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند چرا که خداوند متعال در سوره جمعه می فرماید:اگر شما بندگان،نور چشم خدا هستید.در آزمون شرکت کنید.و به مرگ بگوئید که من آماده ام.اگر در برابر مرگ آماده بودید و ترسی نداشتید  آن وقت آدم قوی در ایمان می شوید !


وی تصریح کرد: روایت داریم زمانی که قیامت می شود و کسانی که به بهشت می روند دیگر آرزوئی ندارند ولی در بهشت گروهی مثل شهدا هستند که میگویند خدایا ما آرزو داریم به دنیا برگردیم و دوباره شهید شویم و لذت شهادت را بچشیم.

بهشت جای کمال است و شهید هنوز در بهشت آرزوی شهادت میکند.

وی در ادامه افزود:درس بعدی که شهدا به ما دادند حضور پر رنگ در صحنه های انقلاب اسلامی هست.

آن زمان سنگر جهاد اصغر برپا بود اما الان سنگر جهاد کبیر!

آن روز سنگرها خاکی بود ولی الان سنگر جنگ نرم برپاست!

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار داشت: آدم قوی در ایمانمواظب نفوذی ها و نفاق باشیم.دشمنان ما موریانه های نفوذ هستند.شهدا به ما درس ایثار،مقاومت و شجاعت به ما دادند.اگر می بینیم امروز دشمنان ما نمی توانند آنچنان با ما مقابله کنند به برکت همین شهدای والا مقام است.

امروز اگر مدافعان حرم شهید میشوند اینها مدافع حرم و حریم ولایت هستند.همین ها هستند که جلوی دشمن می ایستند.

مواظب باشیم دشمن در پی این است که قداست زدائی کند.

شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ما را نظارت می کنند.این نظام و ولایت امانت است.حواس مان باشد این امانت را به اهلش بدهیم!

در صحنه ها حواس تان باشد.غیبت برایتان رد نکنند.به بهانه ی جلسه ها بعضی از مسئولین بهانه ی رفتن به جلسه میگیرند و در مراسم سالروز حماسه ی 9دی شرکت نمی کنند.

اگر مدیری رنگ نماز جمعه را نبیند چطور می خواهد جواب شهدا را بدهد!؟

نمک می خورید نمکدان که نشکنید،وای به حال ما نمک شهدا را بخوریم ولی نمکدان بشکنیم.

مواظب باشید عاق شهدا نشویم!

برای انتخابات این همه هزینه و اسراف می کنند برای چه!؟فلان نماینده میاد میلیونی عکس و پوستر و هزینه های نابجا میکنه که به زور رای جمع کنه؛ولی خبر نداره که مردم ما بصصیرت دارند و فریب این ظواهر را هیچگاه نخواهند خورد.

آیت الله یعقوبی در پایان گفت:عزیزان شهدا مسئولیت سنگینی را بردوش ما گذاشته اند،مواظب باشید کم نیاورید.از شهدا توفیق بخواهید که کمک تان کنند تا بتوانیم راهشان را ادامه دهیم و دعا کنید این مسئولیت مهم که حفظ انقلاب اسلامی میباشد به سر منزل برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها