خبرگزاری بسیج: نمایش «سفر شمال» به نویسندگی و کارگردانی مجید قربانی و تولید کارگاه آموزش انجمن نمایش شهرستان ری از 25 تا 30 دی ماه جاری در این شهرستان به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۳۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، بازیگران این نمایش، زهرا یزدانی، محمد رضا باقری، محمد رضا عباسی، مهدی راِئف، حسین ابراهیم زاده، الیا مقدم، مهدی آمارلو، فاطمه زعفری و آزیتا صمدی هستند.

این نمایش به همت هنرجویان دوره سوم کارگاه آموزش انجمن نمایش ری، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، آموزشگاه هدف و با هدایت مجید قربانی به عنوان مربی کارگاه، اجرای عمومی خواهد داشت.

هنرجویان کارگاه آموزش بازیگری،پس از برگزاری یک دوره آموزشی (سه ترم از مقدماتی تا تکمیلی)، نمایش سفر شمال را به عنوان یک پروژه عملی آماده اجرا کردند.

این کارگاه با هدف استعدادیابی و همچنین آموزش نوجوانان و جوانان از ابتدای تابستان کارخود را آغاز کرد.

لازم به ذکر است، واحد آموزش انجمن نمایش ری، از سالهای قبل دو دوره متوالی آموزش تئاتر را برگزار کرده است و در پایان هر دوره نیز، چندین اجرای تئاتر توسط هنرجویان دوره یادشده انجام شده است.در سال اول نمایش دیالوگ و در سال دوم نیز نمایش دوره گرد تولید و اجرا شده است.

علاقه مندان برای تماشای نمایش «سفر شمال» می توانند از ۲۵تا 30 دی ساعت ۱۷/۳۰به مجتمع فرهنگی هنری ابوالفتوح رازی واقع در شهر ری، میدان نماز، داخل بوستان ولیعصر (عج) مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظرات