خبرگزاری بسیج: معاون شهردار منطقه 20 از راه اندازی آژانس ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانوی این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۳۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: به منظور سهولت عبور ومرور بانوان در مسافرت های درون شهری، آژانس بانوی شهر در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانوی منطقه 20 راه اندازی شد.

مسلمی با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در مجموعه های شهربانوی شهر تهران در این منطقه جنوبی به اجرا درآمده است، افزود: بانوان برای استفاده از این امکان می توانند از ساعت 7 تا 21 هر روز با شماره های 09903500830 و 09903500840 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: فعالیت های ورزشی، فرهنگی، خدماتی و برپایی دوره های آموزش هنری با ارائه مدرک فنی و حرفه ای از دیگر مواردی است که در مجموعه شهربانوی منطقه 20 به بانوان ارائه می شود و امکان نگهداری کودکان مادرانی که برای استفاده از این دوره ها مراجعه می کنند نیز فراهم شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: مجموعه فرهنگی شهربانو از سوی تشکل های مردم نهاد به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و روزانه شاهد تشکیل جلسات مشاوره ای با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی و مضامین مهارت های زندگی، سلامت خانواده، آسیب های اجتماعی هستیم.

بر اساس این گزارش مجموعه شهربانوی منطقه 20 در میدان شهید غیبی واقع شده است و شهروندان علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55937568 تماس بگیرند.

 

ارسال نظرات