مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به ۲۰۹ خانواده مددجو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جاری ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۹ خانواده تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان خاتم پرداخت شد.

اکبر خبری نیا با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد از اولویت های اصلی این نهاد به شمار می رود، افزود: برای تحقق این امر علاوه بر ارائه تسهیلات اشتغالزایی، آموزش های فنی و حرفه ای نیز به مددجویان ارائه شده است.

خبری نیا هدف از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان را خوداتکایی و توانمندسازی آنان بیان کرد و افزود: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغالزایی همچنین فراگیری آموزشهای لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج میشوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم یادآور شد: امسال ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۹خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع بانکی و امدادی پرداخت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو هزار و ۷۳۴ خانوار تحت پوشش طرح های خودکفایی این نهاد هستند، افزود: تسهیلات اشتغالزایی اعطایی برای اجرای طرح های خودکفایی، مشاغل خانگی و کارانگیزی در زمینه های شغلی کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع دستی و خدمات پرداخت شده است.

ارسال نظرات