پس از تاسیس مدرسه کسب و کار صوفی و با هدف پشتیبانی تفاهمنامه همکاری فی مابین اتاق بازرگانی زنجان و پروفسور ثبوتی موسس این مدرسه منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۳۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اتاق زنجان در نشستی که با حضور تعدادی از اعضاء هیات نمایندگان اتاق زنجان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از شروع فصل جدیدی از همکاریها، از پروفسور ثبوتی به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های علمی کشور یاد کرد و از زحمات بی شائبه این مقام علمی تجلیل نمود.

جمیلی با اشاره به ضرورت آموزشهای مدرن مورد نیاز در جامعه امروز، افزود: آموزش و پرورش یکی از مهمترین ارکان توسعه کشورها ومهمترین عامل توانمند سازی منابع انسانی است لذا بی شک این عامل می تواند تاثیرات مهمی را بر صنعت و اقتصاد استان ایفاء نماید از اینرو شناسایی و پرورش دانشجویان با انگیزه امری لازم و حیاتی است.

وی آمادگی اتاق زنجان را جهت هر گونه کمک مالی در راستای تاسیس این مدرسه اعلام نمود اظهار داشت: اتاق زنجان براساس این تفاهمنامه علاوه بر کمک هزینه نقدی که به این مدرسه پرداخت خواهد شد تلاش می شود تا از سایر منابع از جمله ظرفیتهای اتاقهای بازرگانی سراسر کشور در جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای این مدرسه بهره برداری شود.

مقدم فرد نائب رئيس اتاق زنجان نیز در این جلسه ضمن ابراز رضایت هیات نمایندگان اتاق زنجان از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در تاسیس این مدرسه اظهار داشت بی تردید علم و عمل مکمل یکدیگرند و استفاده از تجربیات چهره ماندگاراستان در غنا بخشیدن به این اقدام بسی ارزنده است لذا وظیفه ماست که در این مسیر یاری گر شخصیت ارزشمند و بزرگواری همچون پروفسور ثبوتی باشیم.

کلانتری عضو هیات رئيسه اتاق زنجان نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه احداث مدرسه کسب و کار در استان اظهار داشت با توجه به موقعیت منطقه ای استان زنجان و وجود بسترها و پتانسیلهای لازم برای رشد و توسعه ، تاسیس این مدرسه می تواند فرصتی خاص و بی نظیر برای استان در راستای بکارگیری علم و رونق صنعت باشد .

از این رو اتاق زنجان بنا به وظیفه ذاتی خود که همانا پیشرفت و آبادانی استان است درکمک به تاسیس این مدرسه از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

در پایان این نشست پروفسور ثبوتی با اشاره به منزلت علمی استان زنجان احداث مدرسه ای آبرومند در شأن مدرسان و دانشجویان را نیازمند سرمایه گذاری بالا دانست و اظهار داشت اگر بتوانیم در اشل دانشگاه تکمیلی استان که در سطح کشور جزء بهترین هاست کاری انجام دهیم نیازمند کمک تمامی افراد هستیم.

وی ضمن استقبال از آمادگی اتاق زنجان در راستای کمک مالی به این مدرسه افزود :کمک مالی ومعنوی اتاق به این مهم حاکی از روشن فکری و آینده نگری شما عزیزان است و بی تردید در این مسیری که اغاز کرده ایم نیازمند یاری و همراهی شما بزرگواران هستیم چرا که این مسیر بسیار دشوار و پر پیچ و خم است و همدلی شما یقینا راه را روشن تر و سهل تر می کند و من نیز به خود می بالم که هم کیشانی اهل علم و عمل چون شما در کنارم دارم و امیدوارم در مدت دو سالی که برای ساخت مدرسه کسب و کار پیش بینی کرده ایم محلی ابرومند و با استاندارد به کمک شما همراهان وفادار بنا کنیم.

ارسال نظرات