شهردار منطقه 20 در دیدار پیشکسوتان مطرح کرد؛
خبرگزاری بسیج: نشست پیشکسوتان فوتبال شهرری با مهندس صفوی شهردار منطقه 20 به عنوان رئیس هیات فوتبال این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۰۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ صفوی در این نشست با تجلیل از پیشکسوتان ورزشکار شهرستان ری به اقدامات صورت گرفته در این منطقه در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات مالی و افزایش جمعیت در این منطقه، اقداماتی که در طول سال های اخیر در زمینه ساخت فضاهای ورزشی صورت گرفته، با 100 سال گذشته برابری می کند.

شهردار منطقه 20 در جمع فوتبالیست های مطرح کشور که اهل شهرری هستند، با اشاره به اینکه توسعه اجتماعی مغفول و کمرنگ بوده است، گفت: خوشبختانه رویکرد دکتر قالیباف شهردار تهران بر اساس توسعه فرهنگ اجتماعی در همه مقوله ها بوده است که در همین راستا توسعه اجتماعی و سلامت اجتماعی و چلوگیری از ناهنجاری ها را به دنبال داشته باشیم.

صفوی با بیان اینکه فضاهای ورزشی در شهرری هر چند برای رسیدن به حد مطلوب و ایده آل فاصله دارد، اما در بحث ایجاد سالن ها و مجموعه های ورزشی و همچنین  چمن مصنوعی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است که به تناسب زمان و محدودیت های مالی خوشبختانه رشد قابل توجهی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای فوتبال برنامه های خوبی در نظر گرفته ایم که بازسازی سه زمین بازی شهر سالم، زمین خاکی جوانمرد قصاب و ورزشگاه مدرس در اولویت ساخت قرار دارند که اعتبار آن در بازدید دکتر قالیباف مصوب شده است.

در پایان این دیدار جواد نکونام فوتبالیست ملی و اهل ری با تقدیر از شهرداری و اداره ورزش شهرستان ری به خاطر برگزاری این جلسه، اظهار امیدواری کرد که شاهد برگزاری بیشتر چنین نشست هایی باشیم.

 

 

ارسال نظرات