در سالهای اخیر شهرداری زنجان از تدوین کتابها و پایان نامه‌های دانشگاهی حوزه مدیریت شهری حمایت کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۸۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان اقدامات خوبی در راستای توسعه پژوهشی انجام داده است، گفت: شهرداری زنجان در سالهای اخیر با حمایت‌های دکتر یگانه شهردار زنجان اقدامات قابل توجهی در حوزه مطالعاتی و پژوهشی داشته است.

سعيد اديبان با بیان اینکه برنامه‌ریزی محور توسعه محسوب می‌شود، افزود: شهرداری زنجان با اعتقاد به این موضوع برنامه‌های کوتاه و میان مدت و بلند مدت را برای توسعه شهر زنجان تدوین می کند.

وی تدوین سند توسعه 20 ساله شهر زنجان را از برنامه‌های کلان برای بلند مدت خواند و اظهار داشت: در این برنامه محورهای توسعه شهر زنجان مشخص و تعریف شده است.

این مسئول به بیانیه چشم انداز توسعه 20 ساله شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بیانیه شهر زنجان در سال 1414 شهری پاک، سبز، سرزنده، ایمن، هوشمند و روان، دوستدار محیط زیست، جاذب سرمایه گذار و سرمایه پذیر، مقاوم در برابر نوسانات اقتصادی که دارای جایگاه برتر در صنایع پاک، خدمات و گردشگری در سطح منطقه که ضمن حفظ جایگاه خود به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی بعد از شهر مقدس مشهد و قم بیشترین گردشگر مذهبی در افق چشم انداز را خواهد داشت.

ادیبان از تدوین اولویتهای پژوهشی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: در سالهای اخیر شهرداری زنجان از تدوین کتابها و پایان نامه‌های دانشگاهی حوزه مدیریت شهری حمایت کرده است.

مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان با بیان اینکه کاربردی شدن پژوهش ها مورد تاکید شهرداری زنجان است، افزود: پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری که مطابق با اولویت های پژوهشی مدیریت شهری هستند مورد حمایت قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: شهرداری زنجان از سال 90 اقدام به انتشار آمارنامه ها شهری زنجان کرده که در آن اطلاعات جامعی از شهر زنجان منتشر می شود.

ارسال نظرات