نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با «بسیج»:
آریایی نژاد گفت: در حال حاضر شاهد تنزل نگران کننده جایگاه طب سنتی در کشور هستیم بگونه ای که عملاً بر این مسئله کار نمی شود درحالیکه می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۷۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

تنزّل جایگاه طب سنتی در کشور نگران کننده استاحمد آریایی نژاد عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به دلایل بی مهری دولت به طب سنتی اظهار داشت: یکی از دغدغه های مقام  معظم رهبری درباره طب سنتی است اما برخی مسئولان ذیربط در این رابطه فقط ادعا دارند؛ آقایان با علما و مراجع قم برای تایید عملکرد خودشان دیدار می کنند اما در عمل کاری نمی کنند و فرمایشات مقام معظم رهبری را نادیده می گیرند.

وی افزود: قدم هایی که در راه طب سنتی برداشته شده مشخص می کند که مسئولان خیلی به این موضوع اعتقاد و بر آن تاکیدی ندارند؛ در حال حاضر شاهد تنزل نگران کننده جایگاه طب سنتی در کشور هستیم بگونه ای که عملاً بر این مسئله کار نمی شود درحالیکه می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی بسیار موثر باشد.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: درمان های نوین پزشکی هر روز پررنگ تر می شود اما عقل حکم می کند که به پیشگیری و طب سنتی اهمیت بیشتری دهیم. وزارت بهداشت و درمان باید به طب سنتی اهمیت دهد البته علما نیز باید بر این مسئله تاکید و آن را از مسئولان مطالبه کنند.


ارسال نظرات