سردار رجبی موفقیت های اخیر سپاه کردستان در عملیات اخیر کوهسالان را نتیجه اخلاص نیروهای سپاه عنوان کرد و افزود: موفقیت این عملیات در چند سال اخیر بی نظیر بود و این چیزی جز لطف خدا نیست.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۷۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه بیت المقدس در سالن شهدای ستاد سپاه استان اظهار داشت: قبل از جنگ تحمیلی دشمنان با توطئه های گوناگون همانند ایجاد غائله های قومی در استان و بعد از آن نیز با تحمیل جنگ هشت ساله درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند اما تلاش های شبانه روزی عاشقان انقلاب و سربازان امام(ره) که بهای آن خون شهدا بود موجب نابودی این توطئه ها شد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: تمام این فداکاری و تلاش ها برای رضای خدا بود نه ترفیع درجه و انگیزه های مادی.

 

به گفته وی در استان کردستان حقایق زیادی رخ داده است که به سادگی از کنار آن رد می شویم انسان های پاکی که به جرم دفاع از انسان،اسلام و حق به شهادت رسیده اند چه نیروهای بومی و چه غیربومی.

 

سردار رجبی افزود:همین برادران شهید نمکی نه پاسدار و نه بسیجی بودند بلکه انسان های آگاهی بودند که نسبت به فعالیت های گروهک های ضد انقلاب معترض بودند و اعتقاد داشتند که فعالیت این گروهک ها مصداق دزدی است و به خاطر همین موضع گیری ها به شهادت رسیدند و بعد از یک ماه اجساد آنها پیدا شد.

 

فرمانده سپاه استان اذعان داشت: اگر نیت ها برای رضای خدا باشد اخلاص را هم در پی دارد.

 

رجبی خطاب به کارکنان سپاه با بیان اینکه تکلیف ما پاسداری است و پاسداری با چیزهایی که مغایر با این روحیه است سازگاری ندارد؛ اظهار داشت: نظم و انظباط باطنی و بیرونی باید مورد توجه یک پاسدار باشد.

 

اخلاص شرط موفقیت در هر کاری است

 

وی از ایمان به خدا،خداباوری و تقوا به عنوان شاخص های های نظم باطنی یک پاسدار نام برد و گفت: این نظم مطلوب سلسله مراتب سپاه است و پاسداران باید ماموریت ها را با نیت خدایی و اخلاص کامل پیگیری کنند که شرط موفقیت در هرکاری اخلاص است.

 

سردار رجبی به موفقیت های اخیر سپاه کردستان در عملیات اخیر کوهسالان اشاره و خاطر نشان کرد: این عملیات تابستان گذشته فقط نتیجه اخلاص سربازان و نیروهای سپاه بود که عملیاتی موفق را رقم زد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: موفقیت در عملیات کوهسالان در این چند سال اخیر بی نظیر بود و این چیزی جز لطف خدا نبود.

 

سردار رجبی در پایان مردم استان کردستان را لایق بهترین خدمتها عنوان کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پناه هر فردی با هر سلیقه،اعتقادی است.

 

گفتنی است 6 تیر ماه امسال یک تیم تروریستی که از منطقه مرزی سروآباد وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده و قصد شرارت در منطقه را داشتند، توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه کردستان به منطقه کوسالان هدایت و پس از محاصره کامل و زمین گیر کردن آنها در یک عملیات موفقیت آمیز تمامی 11 نفر اعضای این تیم در همان منطقه توسط نیروهای پاسدار بومی به هلاکت رسیدند.

در این عملیات 3 نفر از پاسداران اسلام که از نیروهای بومی منطقه بودند به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال نظرات